Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Sport, mozgás » Egyéb kérdések

A kérdés

Hogyan kezdjek sportolni súlyos izomsérülés, és elhízás után?

Nő vagyok, 40-en felül, régóta túlsúlyos, de az utolsó 5 évben 4 balesetet szenvedtem. Először az egyik, majd a másik térdemben ínhúzódást szenvedtem, amik a mai napig nem teljesen gyógyult meg. Ez olyan érzéssel jár mintha a szilárd talajon is jégen járnék. Aztán eltörtem a csuklómat, amit kétszer kellett műteni, de ma már jól használható, igaz néha húzódik. A legutolsó sérülésem volt a legsúlyosabb ugyanis rotátorköpeny szakadást szenvedtem, amivel több mint fél év betegállomány és kényszerű tétlenség járt. Kb. 2 hónapja újra dolgozom, de mivel álló munkát végzek, két kézzel dolgozom, eléggé érzem az állóképesség hiányát, és a súlyomat is. Ezért szeretnék valamit sportolni, de a fentiek miatt nem tudom milyen edzést tudnék csinálni.

Keress kérdéseket hasonló témákban: sérülés után, sport, erősítés, fogyás, állóképesség

  jan. 16. 10:12  Privát üzenet  

A válaszok
Kezdd a gyógytornásszal, járj rendszeresen, és ha majd lezajlott a rehabilitációd, kezdhetsz el kíméletesen sportolni. Azt is leegyeztetve a gyógytornásszal, hogy a céljaid ismeretében mit javasol.

A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/4Időpont jan. 16. 11:47 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Természetesen végigcsináltam a rehabilitációt, sőt még van egy pár alkalom, amikor mennem kell, de ez többnyire inkább csak masszázs, és bemozgatása a karomnak, nem igazi izzasztó edzés. Itt nincs is lehetőség másra, és mindig csak egy valamivel foglalkoznak. Én egy rendes felépítő edzést szeretnék, ami lépésről lépésre felépíti az izmaimat, és erősíti az inakat.

# 2/4Időpont jan. 16. 13:57 Privát üzenet

A rehabilitációt végző gyógytornásztól, szakembertől ha nem tudsz tanácsot kérni, akkor fizetős gyógytornászt kéne megkeresned, aki kidolgozza neked hogyan tovább. Magadtól ne vágj bele, főleg ne itt a gyakorin kérj tanácsot, mert itt a válaszolóknak semmi se drága, főleg nem a másik egészsége.

Mindenesetre ha sétálni tudsz, napi fél órával sokat tehetsz az állóképességedért, de erősítő edzésért tényleg fordulj gyógytornászhoz, vagy edzőhöz.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 79%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/4Időpont jan. 16. 21:53 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Pilatest és úszást (edzővel!) tudnám ajánlani, de mindenképpen szólj az edzőnek a sérüléseidről.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/4Időpont jan. 26. 01:36 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
A dartsjátékosok között miért olyan sok a túlsúlyos?
Ti hany eves korotokban nottetek sokat? Nem magasságra ertem hanem széltében (nem elhizas) Mikor szélesedett meg a vállatok. Az az mikor kezdett kialakulni a férfias alkat?
Szerintetek jó ötlet?
1 hónapig mindennap 1000 kalóriás edzés?
Kamaszkori elhízás. Valaki segítene sportot esetleg étrendet ajánlani?
Guggolásokat lehet végezni térdproblémával? Fájt a térdem elhízás miatt, a reumatológus dona kúrát adott, azon már túl vagyok kb másfél hónapja. A télen kell majd újramegismételnem

Kérdések a Sport, mozgás rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!