Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Sport, mozgás » Egyéb kérdések

A kérdés

Ti milyen szabályokkal biliárdoztok, ha elmentek haverokkal?

Írjatok minél többen, pacsi!

Keress kérdéseket hasonló témákban: játék, billiárd, biliárdozás, biliárdszabályok

febr. 24. 08:48  Privát üzenet  

A válaszok
A kérdező kommentje:

Még annyi, hogy kezdő vagyok eléggé, szóval, ha van időtök részletes írjátok le, légyszi:D

# 1/3Időpont febr. 24. 08:59 Privát üzenet
rendes szabályok szerint, mondjuk ha legelején belökte valaki a feketét azt néha vissza raktuk

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont febr. 25. 13:33 Privát üzenet
Wadmalac nevű felhasználó válasza:

szabvány 8ball, 9ball vagy 10ball szabályokkal.

Oké, csaltam, mi hobbiversenyzünk is.

A kocsmai "kétszerlevős hibábólhiba" borzalomtól a hideg ráz.

A válaszíró 87%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont márc. 5. 14:27 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése

Kapcsolódó kérdések
Milyen iptables szabályokkal érem el, hogy az összes DNS kérés csak belső címre mehet, kivéve 2 hosztot?
Az aliexpressről szeretnék rendelni nagy tételben, tovább adási szándékkal. Milyen szakembert keressek meg a vámokkal, postázási és adózási szabályokkal kapcsolatban Debrecenben?
Hogyan buszozzak a kutyámmal? Kis Si-Cu. Tisztában vagyok a szabályokkal. De akiket látok így azoknak a 99%-a nem visel szájkosarat. Hordozója csak útban lenne, mert ahogy...
Szerintetek a Forma-1 milyen szabályokkal lehetne a legjobb?
Szeretnék elkezdeni amerikai focit nézni ősztől. Tudnátok olyan Könyvet/filmet/sorozatot ajánlani ami bevezethet ennek a sportnak a világába? Nem vagyok tisztában a szabályokkal...
Hol tudok interneten pénzben játszani monopoly-t, normál szabályokkal?