Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Milyen kérekpárt ajánlatok...

Milyen kérekpárt ajánlatok terepre és aszfaltra egyaránt munkába járni 15km terpen és aszfalton és hobbibol szeretném használni, CycloCross tetszik alkalmas erre? Milyen márkat ajánlatok elérhető áron?

Figyelt kérdés
Munkába járni 15km oda meg vissza is tehát azért lehessen vele haladni odafelé kisebb nagyobb emelkedőn kell menni visszafelé értelemszerűen lejtő nagyjából az út fele aszfalt a masik erdei ut kemény homokos talaj kisebb nagyon uthibákkal a meredek emelkedő aszfaltos, de hobbiból is szeretném használni erdei utakon (nem versenyszerűen) csak biciklizni egy jót alkalmas a CycloCross erre a célra, milyen márkát érdemes venni? Meridát olvasom mindenhol vam más is? Használtat vennék Max 150.000Ft rá a keret. Kezdő vagyok ebben a témában jelenleg egy olcsó DHS osszteleszkopos kerékpárom van amit iszonyat nehéz tekerni még egyenes úton is. Magasságom 193cm. Bocsi a helyesírási hibákért és megfogalmazásért, remélem azért érthető. Köszönöm a válaszokat

2018. nov. 10. 01:33
 1/7 TR75 ***** válasza:

Én hasonlókat nézegetek már egy ideje, cyclocrossban újonnan a Neuzer Courier CX fellelhető 152 ezerért is. Igaz, gyengébb váltóval, meg V-fékkel. Nálam azért esett ki a pixisből, mert elvileg maximum 37-es külsőket fogad a villa.

Érdemes lenne gravel/adventure kategóriában is nézelődnöd (bár elég nehéz szétválasztani a cyclocrosst és a gravelt, talán tudatosan is keverik őket), viszont az drágább szegmens (most nagyon hipszter a gravel bike), de ezek a bringák kifejezetten ilyesmire lettek tervezve, aszfalt-földút-városi szállítás ide-oda.

2018. nov. 10. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
20%