Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Sport, mozgás » Testépítés

A kérdés

Edzés előtti energizálót szedek ami egyben zsírégető (SCITEC X-thermo) lehetnek elvonási tünetek ha épp nem szedem?

Az edzőm minden nap javasolja hogy vegyek be 1 kapszulát ,hogy jobban bírjam. Eddig nem is volt gond jobban ment az edzés. Viszont most szabin van és ugye nem szedem mert pihenek. Most pedig magasfokú depresszió tört rám. Valószínű lehet, hogy azért amiért ma nem vettem be? Válaszokat előre köszönöm! :)

Keress kérdéseket hasonló témákban: edzés, energizálás

  aug. 14. 21:29  Privát üzenet  

A válasz
Sajnos még nem érkezett válasz.



Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése


Kapcsolódó kérdések
Most akkor ez a zsírégető kazetta átverés?
Zsírégető szteroid vélemény, tapasztalat?
Küzdősportot űzőknek is lehet érdemes vmiféle tömegnövelőt/erőnövelőt, energizálót szedni mint a testépítőknek?
Ha zsírégető kapszula diéta és edzés mellett mennyire hatásos?
A zsírégető masszástól lehet fogyni? Mennyire hatásos?
Revex-16-ról tapasztalatok ill. tanácsok?!

Kérdések a Sport, mozgás rovatbólKérdések a Testépítés rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!