Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Félek egyedül kezdeni kondi...

Félek egyedül kezdeni kondi terembe, mit tegyek?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Bármennyire gáz, tök szívesen mentem volna már ezelőtt is terembe, most elhatároztam veszek végre bérletet - az itthoni edzések után - de félek egyedül odamenni kezdőként. Konkrétan a kondi mellett lakom, nem akarom kihagyni a lehetőséget.


Nem igazán értek a gépekhez. Mikor otthon is jártam el párszor, nem itt Pesten, egy haverom segített le-fel pakolni súlyokat, hogy melyik gép mire jó stb. úgy nem éreztem gáznak a dolgot de egedül baromira tartok tőle. Ha jár is ismerősöm, másik terembe járnak, de ez itt van a számban és nem is drága a diák bérlet, szóval maradnék ennél..


Tippek/tanácsok? Ha szólok hogy full kezdő vagyok valaki körbevezet, vagy ez hogy működik ilyenkor?



2020. szept. 26. 19:51
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Ja 22/L az kimaradt :D
2020. szept. 26. 19:51
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Barátnővel/baráttal?
2020. szept. 26. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Merre laksz? Én is keresek edzőtársat egyedül már uncsi kicsit
2020. szept. 26. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Szia! Én sajnos nem pesten lakom de ha gondolod adhatok így neten keresztül tanácsot melyik gép hogy működik, vagy hogy milyen edzést csinálj, rég óta benne vagyok már az erősportokban.
2020. szept. 26. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza: