Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Lórugás, és csigás letolások...

Lórugás, és csigás letolások elég tricepszre?

Figyelt kérdés

Érzékeny a bal könyököm, nem bírja a legtöbb tricepsz gyakorlatot, ezektől nem fáj egyáltalán, a fent említett kettőtől.


Másik kérdés, hogy a lórugás a tricepsz melyik fejét edzi dominánsabban?



okt. 14. 10:53
 1/4 anonim ***** válasza:
Mind a 3-at amennyiben szabályosan csinálod.
okt. 14. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Ha csaknezeket csinalody akkor nem. Izolacios gyakorlatoktol soha nem lesz igazan jontricepszed. Tokeletes kiegeszitok, de az alap a nagysulyos osszetett gyakorlat. Pl fekvenyomas, vagy vallbol nyomas
okt. 14. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Fekve nyomást csinálok. A szűk nyomást nem bírom.
okt. 14. 13:04
 4/4 anonim ***** válasza:
Tolódzkodás, börtönfekvő, páros karnyújtás tarkó mögött súlyzóval... ilyesmikkel azért lehetne zsonglőrködni. Azt elhiszem, hogy a szűknyomástól illetve a koponyatörőtől fáj. Sokak vannak így vele. Próbáld ki a felfelé néző tenyeres letolást is csigán. Az egyből edzi a külső fejet is.
okt. 14. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!