Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Milyen olyan hasizom erősitő...

Milyen olyan hasizom erősitő gyakorlatok vannak amik teljesen békén hagyják a derekam?

Figyelt kérdés
bármit csinálok:felülés,láb emelés érzem a derekam,fáj. Sokszor félbe kell szakitanom az edzés ezen szakaszát e miatt.

okt. 16. 21:04
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Ha ennyire sz. a a helyzet, akkor ott előbb a probréma forrását kellene megkeresni, és kijavítani, mert ha találsz is olyan gyakorlatot, ami miatt nem fáj, csak húzod az időt valszeg.
okt. 17. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 jácint78 válasza:
hello fiu.. a derek inai es izuletei gyengebbek neha es az izmok huzzak ossze< de ne panikolj> ... mivel tul vannak terhelve ... de egy kis bemelegites majd a vegen nyujtas rutinossa teve segithet... nos ha erzed hogy szepen megdolgoztad es izzadas melegseg jar at neha ki is dudorodik az izom csoport fejlodo resze..ez szep latvany a kockak nem mindenkinek latszanak befeszites nelkul de kitapogathato felules kozben ...nyujtas hoz ajanlott gyakorlat.. ha mashol nem neztel utana probald kitapasztalni... allo helyzetben oldalra hajlas ban tartas 20..30mp ig fokozatosan egyre lejjebb es elore hatra is ... de ovatosan fogodzkodva lassan ... uezt talajon ulve is megteheted..mig el nem ered a szemben levo terded majd bokad labujjaid... elfordulva is... majd oldalra terpesztett labhoz ket iranyba...kesobb hajlekonysagi kiserleteket is leirhatom.. lenyeg ne vidd tulzasba erezd ha test tiltakozik pihenj ra par napot kovetkezo erositesig.. es tobbi izmot is edzd neha ... kar erositesre meg nagyobb szukseged lehet munkahoz sporthoz vedelemhez ²0ok18.. (vzj 42ff tol)
okt. 18. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Sunshinedoll ***** válasza:

Azért fáj a derekad, mert a hasizom (főleg a haránthasizom) nem elég erős a gyakorlathoz, és a csípőhajlítód próbálja elvégezni helyette, viszont így meg baromi nagy nyomás kerül a derekadra. Próbálj olyan gyakorlatokat csinálni, amik nem dolgoztatják a csípőhajlítód (felülés, lábemelés kilőve), viszont a haránthasizmot meg igen, illetve rendszeresen nyújtsd a csípőhajlítód, ami a sok öléstől meg a munka átvállalásától jól meg van rövidülve és befeszülve.

Az se árt, ha a farizmod meg a combfeszítőt erősíted, hogy kiegyensúlyozd a feszes és túl aktív csípőhajlítót. A derékfájás egy másik gyakori oka a nagyon gyenge farizom.


Gyakorlatok közben figyelj oda a helyes, semleges gerinctartásra. Ne tárd ki a mellkasod, alul legyen összezárva a bordakosarad és ne legyen homorú a hátad, ne emelkedjen fel a talajról. Ha már lábemelést, felülést meg ilyeneket csinálsz, akkor kevesebb ismétlésszámmal csináld a gyakorlatokat, de azokat helyesen. Inkább legyen 5 helyes, lassú, kontrollált és kíméletes ismétlés, mind 15 olyan, aminek a fele fáj és lóbálod a lábad össze-vissza. Addig csináld a gyakorlatot, amíg még nem fáj pl. lábemelésnél csak addig engedd le a lábad, amíg még tudod tartani az egyenes gerincet és nem okoz fájdalmat.


Egyébként érdemes lehet pilatesre járnod, nekem a fentiek mellett a pilates rengeteget javított ezen, nekem is baromi gyenge volt a haránthasizmom és a derekam mindentől fájt, ami "hagyományos" hasedzés.

okt. 19. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!