Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Húzó nap edzésterv?

Húzó nap edzésterv?

Figyelt kérdés

Push/pull/leg edzéstervet követek,jelenleg ezeket a gyakorlatokat csinálom pull napon:Felhúzás X3-4

Döntött törzsű evezés X3

Támasztott evezés rúddal(chest supported row ha nem ez a neve magyarul)

Egykezes evezés súlyzóval X3

Kalapácsfogásos bicepsz X3

Döntött pados bicepsz X3

Viszont szeretnék alsófogásos húzódzkodást is csinálni,úgy hogy kiveszem az egyik bicepszes gyakorlatot.

A kérdés az hogy felhúzás után húzodzkodás és megint utána döntött törzses evezés nem lenne sok,túl megeröltető egyszerre?Ezek mind összetett gyakorlatok,sok izmot mozgatnak,a felhúzáshoz alapjáraton nagy erőt kell kifejteni.Vagy az jobb lenne ha váltogatnám a felhúzást és a húzódzkodást körforgásonként?

Jöhet más észrevétel is ha láttok az edzéstervvel kapcsolatban.



jan. 10. 22:14
 1/1 anonim ***** válasza:
Szerintem nem kell 3 fele evezes. Ugy nem lesz olyan megterhelo. En ugy csinalom h felhuzas, huzockodas, merev karos vagy szuk lehuzas, dontott torzsu vagy trud, es furesz. Mindet 5x. Bemelegitesen kivul. Bicepszre ezeket nem szeretem.. nem lesz tole nagy kar ha nem az erosseged. Inkabb ruddal allva meg egykezessel beforgatva. Also fogasu huzockodas nem hoz latvanyos eredmenyt. Igazabol folosleges ezek melle.. akkor inkabb mar szuken. De kinek mi..
jan. 10. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!