Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » 16 éves lány vagyok, 57-8kg,16...

16 éves lány vagyok, 57-8kg,165cm. Nem vagyok kövér, de nem tetszem saját magamnak, lapos hasát szeretnék, most elég nagy😅 Lötyögős a combom, és narancsbőrös. Mit kéne csináljak hogy nyárra jó alakom legyen?

Figyelt kérdés

Az jó ha minden este olyan 8-9kor szobabiciklizek 30 percet, majd azután 30percet erősítsek? Pl.egyiknap lábra - fenékre, másiknap hasra-karra

Így jó?

Tudom először az evést kell helyrerakni..na a baj, hogy nagyon szeretek enni. Pl ma lecsúszott 2 Ferrero is.



#edzés #fogyás #feszesbőr
jan. 11. 18:35
 1/9 anonim ***** válasza:
74%

Nem baj ha szeretsz enni, a ferrero sem baj, csak a kaloriat szamold ki, szamolgasd mennyitol tudnal formasodni de nem hizni.

Az edzés boven eleg, kaja legyen normalis, a cukor azert is ellenseg mert bevizesit, es lotyi marad az a comb :))

jan. 11. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
Maga az edzésterv szerintem okés, bár nem vagyok hozzáértő, viszont az esti testmozgás annyiban egész biztos nem jó, hogy nagyon felpörgeti a szervezetet estére, alvás előtt két-három órával nem nagyon ajánlott, ezt valahol olvastam. Elvileg a reggeli mozgás hatékonyabb
jan. 11. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
37%
#3 Miert lenne kotelezo mindenizomcsoportra edzeni? Foleg egy kezdo lanynak. Ahogy elnezem a sracoknak sem az elsodleges a labedzes, pedig ok komolyabban csinaljak. Na naluk tenyleg hulyen fest:)
jan. 11. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Na ezt hadd ne kelljen már elmagyarázni hogy miért kell minden izomcsoportra edzeni
jan. 11. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm első, második🥰

Arany mókusom, de van hátam is, vállam is,viszont nem szeretnék edzeni rá külön😅nekem pont megfelel ahogy kinéz

jan. 11. 20:45
 6/9 anonim ***** válasza:
Elsősorban a kajálást kell rendbetenni, hús - tojás, zöldség, cukor, pékáru mellőzése. Meg az edzés, futás, biciklizés, otthon kézisúlyokkal. Viszont 3-asnak igaza van, hogy ha már súlyt ragadsz célszerű minden izomcsoportra edzeni az arányos fejlődés végett
jan. 11. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Kedves 6#

Hus, tojas, zoldseg mellozese? Akkor szegeny mit egyen? :D A cukor pekaru meg rendben, hogy mellőzni, de a tobbi az eleg furcsa.

jan. 11. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Bocs, félreérthető voltam, nem tagoltam a mondatot! Hús, tojás , zöldség mehet bátran. És cukor, pékáru mellőzése :D
jan. 12. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Reméltem, is hogy félreírtad😅már kicsit megijesztettél
jan. 13. 08:40

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!