Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Végezhetek planket az alsótest...

Végezhetek planket az alsótest edzés elején?

Figyelt kérdés

Az otthoni edzés idejére gondoltam, hogy bemelegítés után nyomok egy planket, majd jönnek a lábgyakorlatok, aztán a hasazás. A plank mindig bukásig menne.

Így jó lehet, vagy a planket szigorúan hasazással végezzem? Tehát edzés elején, hogy a bukásig végzett plank tényleg a bennem lévő maximum legyen. Ezt a maximumot szeretném most kitolni edzésről edzésre, ezért szeretném edzés elején végezni, közvetlen bemelegítés után.



jan. 13. 03:06
 1/7 anonim ***** válasza:
Inkabb lab edzes utan. Folosleges lefarasztanod magad elotte. Has az fejlodik mindentol, meg ugyis foleg a kajan mulik.
jan. 13. 03:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

De szeretném kitolni a plank hosszát a lehető legtöbbre. Ez pedig csak az edzés elején lehetséges.

Így se?

Egyébként a vádlizást is edzés elejére akarom áttenni, mert a végén a combfeszítő miatt nehezebb a mozdulatot elvégezni.

jan. 13. 03:48
 3/7 anonim ***** válasza:
Adtol fugg milyen a lab edzesed.. ha nagy sullyal guggolsz, kitores, labtolo vagy hack meg feszoto hajlito, vadli. Ilyesmi edzeseket nyomsz akk ne rakd ele. Bar amig nincs terem ezt nem mindenki tudja kivitelezni. Szetgyilkolt vadlival beallni nagy sulyos guggolashoz se a legjobb, de probald ki hatha neked jo egy darabig enis vadlival kezdtem. Planket inkabb akk pihinap nyomnam vagy vmi konyebb edzes elejen.
jan. 13. 04:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

En sem raknam a plankot az elejére, mert most gondolj bele, bemelegites celja az, hogy az izuletek beemelegedjenek, hogy ne kopjanak annyira, ha te nem hasznalod pl a terded kozben, akkor hiaba melegitettel be mert az izulet lassan kihűl. Mondjuk nem lenne problema ha csak 1-2 percrol lenne szó, de lattam experteket akik 15percig csinaltak. Szoval ha 1-2 perc a plank akkor meg mehet, de szerintem a lab az fontosabb, legalabbis nalam elsobbseget elvez.

Ha vadlizni szeretnel akkor inkabb azt tedd masik napra, mert nagyon cogsz remegni a suly alatt. Szemelyes tapasztalatom, hogy estem mar el ez miatt. Lenyegeben annyira remegett a labam, hogy elvesztettem az egyensulyom 😅😅

jan. 13. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
És ha felsőtest edzés elején plankeznék? És/vagy pihenőnapokon (is)?
jan. 13. 14:49
 6/7 anonim ***** válasza:
Hat en nem tennem edzes elejere h mas rovasara menjen. Nem tul fontos gyakorlat. Foleg ha edzes vegen meg hasazol is. De ahogy erzed
jan. 13. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Akkor marad a pihenőnapra. Köszönöm.
jan. 13. 15:25

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!