Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Itthoni popsi edzéssel érhetek...

Itthoni popsi edzéssel érhetek el látványos változást 4-5 hónap alatt? (Teljesen nulláról indulnék)

Figyelt kérdés

Sziasztok! Nyárra szeretnék izmosabb feneket és arra gondoltam hogy itthon állnék neki amég nincsennek edzőtermek. Az lenne a kérdésem hogy mivel kezdő vagyok még nem tudok nagyobb súlyokkal edzeni, és ha súly nélkül csinálnám a gyakorlatokat kezdetben az ér e valamit? És kezdésnek minden nap csinálnám a gyakorlatokat talán több ismétléssel hogy kicsit erősödjek, ez működhet? Arra gondoltam hogy ezeket a gyakorlatokat csinálnám:

Guggolás 5x20, sétáló kitörés 4x20 lábanként, szamár rúgás 5x20 lábanként, székre fellépés 4x20 lábanként, csípő emelés 1-2 lábas felváltva, guggolásból felugrás 4x20, láb lendítés hátra 4x20 lábanként

Természetesen nem egyszerre, naponta kiválasztanék mondjuk 3-4 gyakorlatot és mellette figyelnék a fehérjére.

Szóval ez működhet kezdőként vagy feltétlen szükseges a nagy súlyos guggolás már a kezdetben is?



2021. jan. 13. 12:48
 1/9 anonim ***** válasza:
Attól függ, milyen az alapod. Ha kb lapos vagy, dinnye méretű feneked ennyitől biztosan nem lesz.
2021. jan. 13. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Persze erhetsz el. Kezdoknek am is tobb ismetles javasolt eleinte. De novelni kell majd a sulyt, attol jon az izom es lesz formas. Amig nincs terem jo lehet. De nemartana 2 egykezes vagy pakolhatsz hatizsakba vizeket meg a kezedbe is foghatsz.
2021. jan. 13. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
60%
Tehát újabb csaj, aki csak seggre akar edzeni semmi másra. Persze ha a pasi kihagyja a lábnapot, kicsinálják. Hát nézd a semminél több de nem sokkal.
2021. jan. 13. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Kérlek mutasd meg hol írtam, hogy semmi másra nem edzek :) Azért mert nem említettem meg hidd el edzek a többi testrészte is. Te is csak kötekedni jöttél
2021. jan. 13. 14:35