Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » NKE-HHK fizikai alkalmasságijá...

NKE-HHK fizikai alkalmasságijának a húzódzkodó gyakorlatára fel tudok még készülni rendesen?

Figyelt kérdés

A futással, felüléssel nem lenne bajom, a fekvőtámaszt is úgy vélem, hogy kellő gyakorlással minél több fog sikerülni, egyedül a húzódzkodás a probléma.

Talán kettőt ha meg tudok jelenleg csinálni. Csináltunk a szobámba egy rudat is amin tudok gyakorolni, és próbálgatom is, plusz néztem róla videókat is már amik nem egyből a levesbe dobnak, hanem lassacskán készítenek fel a teljes fel-le műveletre.

Szóval ha képes leszek minden nap ezekre a gyakorlatokra időt szánni, úgy áprilisig sikerülhet olyan 15 felhúzás legalább?

Bánom, hogy nem néztem jobban előbb utána rendesen, de úgy gondoltam csak szimpla függés lesz ez a gyakorlat, ami azért valamennyivel egyszerűbb.


Ettől függetlenül nem adom fel, csak kíváncsi vagyok szerintetek egy "húzódzkodó amatőr" képes lesz-e ennyit haladni, ennyi idő alatt? :D

Ha lenne tippetek, tapasztalatotok, azt szívesen fogadom ezzel kapcsolatban.

Ha ez számít: 21/L 65 kg, 173-4 centi körüli vagyok.


jan. 13. 23:19
 1/5 A kérdező kommentje:

Na jól van, most látom, hogy ott lehet választani fekvő és húzódzkodás között..

Hajj ha még rendesen el is tudnék olvasni valamit.. :D

Akkor talán nem olyan menthetetlen a helyzetem, noha a válaszokra azért kíváncsi lennék.

jan. 13. 23:33
 2/5 freddy101 ***** válasza:

#1


Szívesen segítenék, de sajnos nincs ötletem, hogyan tudnék valakit így "távedzésben" 2 db húzódzkodásról 15-re felhozni néhány hónap alatt.

Egyszerűen nem érzem reálisnak. Ha nagyon kellene ötlet, akkor azért írj, és gondolkodok még rajta, de a fekvőtámaszt válaszd, ha tényleg van rá lehetőséged.

jan. 13. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Áprilisig én se érzem reálisnak a 2-ről 15-öt, főleg hogy teljesen szabályosan kell, nyújtott kar + áll a rúd felé. Ha tényleg választható, akkor a fekvőre koncentrálj, persze ettől még nem árt ha edzel kicsit húzódzkodásra is.
jan. 13. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Rendben, mindenképpen a fekvőt választom. És igen, majd ezúttal folyamatosan gyakorlom a húzódzokást is, azért ha szeptemberben tényleg odakerülök, nem maradhatok el ennyire a többiektől.

Köszönöm a válaszokat, #1 neked pedig külön az ajánlatot, aranyos vagy! :)

jan. 14. 00:12
 5/5 anonim ***** válasza:
Minden nap egyel több. És kész. Akkor add fel, ha össze esel.
jan. 14. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!