Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Ha döntött törzsű evezés...

Ha döntött törzsű evezés helyett padon evezek hason fekve, az kevésbé effektív?

Figyelt kérdés
Minden stabilizáló izmot kizárok a munkából, ugye? Tehát érdemesebb tömegnövelés céljából állva végezni?

jan. 14. 17:42
 1/3 anonim ***** válasza:

Jobban koncetrálódik hátra a gyakorlat padon. Igazából szerintem érdemes padon is csinálni, hiszen kevesebb izom megy dolgozni de inkább edz a hát olyankor. Döntsd el te.


Bécy.

jan. 14. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Érdemesebb állva végezni, de úgy nagy terhelés jut a derékra. Ha azon az edzésen guggolással, felhúzással vagy más módon kifárasztod a derekad, akkor más módon, vagy egyáltalán ne evezz. A húzódzkodás is jó hátra, és az nem terheli a derekat.
jan. 14. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Ha felhúzok, utána állva ne evezzek, vagy hason se?
jan. 14. 18:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!