Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Min kellene változtatnom?

Min kellene változtatnom?

Figyelt kérdés

Nagyon vékony vagyok / voltam, ezért elkezdtem edzeni és hozzá többet enni. Konditerem híján saját testsúlyos edzést csinálok, plusz amit egy lehet kézi súlyzóval. Étkezés tekintetében egyetlen dologra figyeltem: elérje a fehérjebevitelem a testsúlyom másfélszeresét. Jelenleg 6 kilóval vagyok nehezebb, látszik egy kicsit a változás. Viszont a hasam elkezdett zsírosodni. Nyilván genetika, oda hízok. A problémám az, hogy zsírvesztéshez tudtommal kalóriadeficitre vagy alacsony szénhidrátbevitelre van szükség. Előbbi az izomnövelést gátolja, utóbbiról pedig úgy tudom, hogy a testem a kieső mennyiséget az izom lebontásával kezdi el kompenzálni. Kezdő vagyok, szóval bocsi, ha hülyeségeket írok :D

A kérdés: lehet szálkásodni és izmot növelni egyszerre? Elég lenne ha megpróbálnám kerülni a magas glikémiás indexű ételeket?

Bármilyen tanácsnak örülnék, köszi előre is.



2021. febr. 14. 17:36
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Hat biztos jobb lenne ha nem csak a feherjet szamolnad es figyelned mibol mennyit viszel be. Miaz h elerje s feherje a testsulyod masfelszereset? 🤔 1.5g/tskg ? De ne varj csodat otthon par het alatt. Majd ha kinyit a terem meg edzel fel eve legalabb akkor lesz ertelme mar finomhangolni. Addig csak egyel meg nyomd az alapgyakorlatokat.
2021. febr. 14. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Igen, 1.5g/tskg minimum.
2021. febr. 14. 17:45
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem tömegelj kicsit, nem baj ha kissé zsirosabbnak látod magad. A lényeg hogy rendesen edz is mellé. Persze ezt csak nyitott terméknél lehet majd.

Felesleges most még Szálkásítanod, hiszen ahhoz kell egy izom mennyiség is, amit leszálkásítasz, különben csak ugyanolyan vékony leszel, mint amiről indultál

2021. febr. 14. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%