Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mennyi szénhidráttal diétáztok?

Mennyi szénhidráttal diétáztok?

Figyelt kérdés
Én 210-250 gramm körül vagyok, 2200 kalóriás keretben.

2021. ápr. 23. 11:17
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ez alig 40 % szénhidrát, ha jól számolom. Igazából teljesen mindegy, mert a kalória többlet/deficit számít, a makró arányokon nem kell változtatni. Én 75 %-os ch-val is seredményesen diétázom és tömegelek is.
2021. ápr. 23. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Igen, akörül van kb. 40 gramm zsír felett és 170-180 gramm fehérje körül/felett próbálom tartani magam, a többi szénhidrát. Azt hittem, ez átlagosan inkább magas, végül is több mint 3 g/ttkg. Bár nem nagyon érdekelne, mert így tudom tartani. A zsírt nem akarom túlzottan lecsökkenteni. Mondjuk ha 5-10 grammot zsírból, és 10-20 grammot fehérjéből még csökkentenék, akkor még magasabb, 4g/ttkg szénhidrátot vinnék be, és jobban telítődnék is. Mehet bátran, vagy a zsírt inkább ne vigyem le ennyire? (Fehérjét levihetem, így is bőven eleget viszek be valószínűleg.)
2021. ápr. 23. 12:41
 3/12 anonim ***** válasza:
Az én arányom kb 75-13-12 (ch-fehérje-zsír), de ezt is szeretném még optimalizálni és több ch-t bevinni a fehérje és a zsír rovására. Utóbbiakat kb 10 %-ra szeretném levinni. Érdemesebb így számolni %-ban, nem g/tskg-ban. A zsírból is nyugodtan mehet le 5-10 g, de a fehérjéből főleg. Jelenleg több, mint 30 %-os a fehérje beviteled, annyi nagyon felesleges. Akár meg is felezheted. De 20 % fölé ne nagyon vidd.
2021. ápr. 23. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Azt sem tudjuk milyen magas vagy, hany kg, milyen nemu, hany eves, hany % tzs jelenleg stb.. amugyis valtozik emberenkent de igy meg atlagot se lehet irni..
2021. ápr. 23. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Az a lényeg, hogy 2200-al szálkásít. Abból kell kiindulni, hogy ez a kcal mennyiség megfelelő. Úgy már lehet válaszolni a szénhidrátra. Bár tényleg nincs sok értelme, mert diétázni lehet low carb és high carb étrenden is.
2021. ápr. 23. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
En 300al szoktam, meg ugy 150g feherjevel. Zsirt azt nem is szamolom. Persze akkor mindent full tisztan.
2021. ápr. 23. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Kutatások szerint a 30-35%-os fehérjebevitellel optimálisABB az izommegtartáshoz szálkásítás során. Mondjuk kezdő vagyok, és nem hatalmas a különbség.

Esetleg úgy még több energiám lehetne, ha a fehérje és a zsír is csökkenne, a szénhidrát meg nőne? Tehát erősebb lennék a teremben, azaz még több izmot tudnék megtartani, netán építeni? Tehát mégsem olyan fontos az a fehérjebevitel, ha többet emelek?

2021. ápr. 23. 15:54
 8/12 anonim ***** válasza:
Dietaba magasabb feherje ajanlott. Engedd el a kutatasokat mindenkinek mas valik be. Kiserletezd ki.
2021. ápr. 23. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Pontosan ez a lényeg, azért jó a high carb, mert rengeteg az energia. Az izommegtartáshoz nem sok köze van a sok fehérjének, de ha tudsz kutatást mutatni, akkor szívesen ránéznék. Ha rendesen edzel, akkor nem lesz (jelentős) izomveszteség. És a rendés edzéshez bizony jól jön a sok energia.
2021. ápr. 23. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
bő 2 hónapja kezdtem, profi iránymutatásaival. kb 100-150g ch van/nap, az is reggeli/turmix/első főétkezés során. 111-104 eddig. Nem éhezem, nem is tudok már sokat enni. A húst nem méricskélem, eszek amennyi jól esik. Mikor megakadtam, pár napig hintáztattuk (emelés, majd csökkentés) és ment tovább lefelé. 32F. Heti 5 edzés, sok kardióval.
2021. ápr. 23. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!