Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hogyan fejlődjek fekvenyomásban?

Hogyan fejlődjek fekvenyomásban?

Figyelt kérdés
Lány vagyok és az üres rúddal (20kg) csináltam 4x6 ismétlést, több nem ment. Mennyi idő mire eljutok oda hogy mondjuk 40 kilót egyszer ki tudok nyomni? Lányként mi számît már jó teljesítménynek?

júl. 29. 18:36
 1/6 anonim ***** válasza:
Töltsd le innen egy kezdő tervet. [link]
júl. 29. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

A fekvenyomás testsúlytól is erősen függ. Itt találsz egy elég reális táblázatot arról, hogy mi számít "jónak" fekvenyomásban nőknél (Female Bench Press Standards):


[link]


A 4x6 jó, aztán ha túl könnyű lesz a 20 kg-mal, emelj egy kicsit a súlyon. Kellemes edzést kívánok.

júl. 29. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat!

Mikorra juthatok el 30-40 kilóig? Heti 3x szeretnék gyakorolni.

júl. 29. 19:36
 4/6 anonim ***** válasza:

3: kismillió dologtól függ a mikor. Étrend, edzésterv, gyakorlat kivitelezése, genetika és ahogy a 2-es is írta testsúly. Nem mindegy, hogy 50 vagy 100kg vagy. Meg az se, hogy mondjuk előtte életedben nem sportoltál vagy 5évig kézilabdáztál. Ha rendesen kajálsz, akkor a 30kg-t valószínűleg gyorsan eléred, az első 1-2 hónapban baromi sokat lehet fejlődni.


A lényeg, hogy ne siess, mert abból csak sérülés lesz! Nálam is előfordult, hogy túl hamar növeltem a súlyon, bemelegítés és kivitelezés se volt a legjobb, aztán lesérült a vállam és 2-3 hétig szüneteltetnem kellett a fekvenyomást. Nézz sok videót a helyes kivitelezésről, vedd fel mobillal, hogy te hogyan csinálod és hasonlítsd össze.

júl. 29. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
59 kg vagyok, kb 2 hónapja edzek.
júl. 29. 19:53
 6/6 anonim ***** válasza:
A 4x6-nál ne is csinálj többet. Amúgy a 20 kilós fekvenyomás elég jó, pláne kezdetnek. Kaja legyen rendben és a regenerálódási idő is! Heti 12 szériánál semmiképpen ne csinálj többet
júl. 30. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!