Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Egy alsótest és felsőtest...

Egy alsótest és felsőtest felosztású edzéstervben hogy lenne érdemes berakni a felhúzást? Az baj lenne, ha nem alsótest napon, hanem a második felsőtest napon lenne, fekvenyomással együtt?

Figyelt kérdés

aug. 23. 15:50
 1/3 A kérdező kommentje:

Úgy képzeltem el, hogy 1. nap lenne guggolás, 2. nap fekvenyomás, 3. nap guggolás, 4. nap fekvenyomás és felhúzás

Vagy legyen inkább a guggolás után a felhúzás?

aug. 23. 15:52
 2/3 MadSeal ***** válasza:
Próbáld ki
aug. 23. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Hol vannak a pihenőnapjaid?

Én guggolás után tuti nem tudnék felhúzni rendesen, de még a másnapján se... Én egyik felsőtesthez raknám, és amikor az van, akkor az evezés terheléséből visszavennék. (nyilván menne mellé a többi gyakorlat értelemszerűen, most csak a négy nagy terheléses edzés elosztására koncentrálunk)


Így:

1. nap guggolás

2. nap fekvenyomás, evezés

3. nap pihi

4. nap guggolás

5. nap pihi

6. nap fekvenyomás, felhúzás, evezés 80%

7. nap pihi


Esetleg:

1. nap guggolás

2. nap fekvenyomás, evezés

3. nap guggolás

4. nap pihi

5. nap pihi

6. nap fekvenyomás, felhúzás, evezés 80%

7. nap pihi


Első talán kicsit jobb, nincs benn 72 órás lyuk...

aug. 23. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!