Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Melyik nap milyen izomcsoportr...

Melyik nap milyen izomcsoportra edzetek?

Figyelt kérdés

Máig mindenre edzettem de le kéne ezt bontani mivel rengeteg gyakorlatot ismerek és nem tudok eléggé fókuszálni adott izomcsoportokra. Szóval ilyesmi kéne hogy

hétfő-hát,bicepsz stb.

de nincsen semmi ötletem



aug. 26. 17:11
 1/6 anonim ***** válasza:
60%

Nekem jelenleg agonista-antagonista felosztás van:


Azaz hétfő mell, hát

kedd pihenő(gyorsgyaloglok 6-7km/h-s átlaggal egy 20km-t :D)

szerda: kar

csütörtök láb

péntek váll és csuklya és alkar de járulékos terhelés miatt csak 2 hetente + gyorsgyaloglok 20 km-t utóbbit minden héten


A lábam nyilván nem nő túl nagy sebességgel, hála a kardiónak

De a mell-hát, illetve a kar esetében van 1 direkt és 2 indirekt napjuk a héten így fejődnek relatív gyorsan.


Ezen kívül a 2*PPL még lehetne, azt csinálják páran a teremben.


Nem 2*PPL-ben viszont én nem javaslom az adott izmok direkt és indirekt terhelését (azaz pl a hát-at inkább tricepsszel lehet egy napra tenni, és 2 napra rá(azaz pl hétfő után szerdán) a mell-bicepszet

aug. 26. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Én heti 5-6-szor csinálok push-pull-leg felosztást,ez egy opció ha akarsz több napot menni de lehet 4 nap alsó-felső felosztásban akár.Push a toló izmok vagyis mell,váll(első,középső) és tricepsz,pull a húzó tehát hát,bicepsz.Alsótest-felsőtest egyértrlmű.
aug. 26. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm jó ötletek!
aug. 26. 21:25
 4/6 anonim ***** válasza:

Az őszi felosztásom

hétfő mell bicepsz

Kedd láb

Csütörtök váll

Péntek hát tricepsz

aug. 27. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
na ez nagyon frankó
aug. 27. 06:33
 6/6 anonim ***** válasza:

Én így edzek

Hétfő - Mell, váll, tricepsz

Kedd - Hát, bicepsz, csuklya

Szerda - Láb (De van, hogy elmarad és akkor helyette bringázok)

Csütörtök Mell, váll, tricepsz

Péntek - Hát, bicepsz, csuklya

Szombat - Láb

Vasárnap - Pihenő, de most van egy ilyen nyakedző pántom, néha azzal szoktam valamit.

aug. 27. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!