Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Húzódzkodás megtanulása,mik a...

Húzódzkodás megtanulása,mik a tapasztalataitok?

Figyelt kérdés
A cél a gép nélküli húzódzkodás megtanulása lenne.Jelenleg 130 kg vagyok(nem csupán zsír)és csak gépen tudok húzódzkodni.Tudom,hogy le kell fogynom diétával,ez az egyik dolog.Edzésben ha van valami módszer,ami nektek bevált,megköszönöm.
aug. 26. 18:02
 1/8 anonim ***** válasza:
11%
Dagi vagy, foggyál le úgy könnyebb lesz
aug. 26. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Az első fék az, hogy csökkentse a testsúlyt. Sajnos minél nehezebb valaki, annál nehezebb magát felhúzni, de ez akkor is ugyanúgy igaz, ha izom van rajta.


Az első a fogyás.

A második, hogy a hátizomokat is normálisan megedzed, és erősíted.

aug. 26. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Peldaul: lehuzas gepen, evezes, australian pull up (bocs az angolert, de keress ra). Huzi gepen csinalj bemelegiteskent tobb sorozatot nagy ellenallassal, aztan csokkents sulyt, addig, amig meg tudsz csinalni mondjuk 8 sorozatot szepen. Gumiszalagokkal is probalkozhatsz.

Es koncentralj, hogy hatbol menjen minden. Nem baj, ha begyakorlod kis sullyal vagy nagy ellenallassal (rasegiton) csinalod.

Meg hat a nagy sulyod... nem lenne egyszeru dolgod.

aug. 26. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Menyj a huzodzkodasnak a legfelső reszere es ahogy engeded magad le mindig probald a leheto leglassabban, ezzel talan a legkonnyebb
aug. 26. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a hasznos válaszokat!
aug. 26. 20:08
 6/8 anonim ***** válasza:
Amit eddig írtak + néha gyakorold a sima függeszkedést is, minimálisan hajlított kézzel. Próbálgasd a legalsó mozdulatot ahogy húzod hátra a vállad.
aug. 26. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

fél mozgástartomány a felső pozícióra.

az ismétlésszám növelésére pedig az a orosz húzódzkodó program a legjobb.

heti 6 nap húzódzkodsz 5 sorozatot kényelmes ismétlésszámról indítva, és napi 1 ismétlést teszel hozzá.

pl 5,4,3,2,1.

következő napon 5,4,3,2,2


ha a fél húzódzkodásból megvan az 5x10, akkor nekiállsz a teljesnek elölről kezdve 5ről.

aug. 26. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Ajánlom a mellhez húzó gépet, hogy azon gyakorolj meg vannak ilyen gumiszalagok, amiket felraksz a rúdra, ráállsz és azok könnyítik a sima húzódzkodást. Meg amit még tudnék javasolni, hogy olyan fogásba csináld, hogy feléd néznek a kezeid, mert az kicsit könnyebb és, ha abba erősödsz, akkor rendes húzódzkodásban is fogsz. Nekem pl. ebbe a fogásba simán megy 8, de rendes húzódzkodásban szerintem csak 3-4.
aug. 27. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!