Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » A vádlit miért olyan nehéz...

A vádlit miért olyan nehéz fejleszteni?

Figyelt kérdés
A karom pár hónap alatt 10 centivel vastagabb lett, a vádlim meg semmit nem nőtt pedig ugyanannyit edzek rá.
dec. 3. 17:01
 1/10 anonim ***** válasza:
59%
Elég nagy izomzat, ami arra lett tervezve, hogy a testsúlyod pakolja arrébb,vegyél a valladra pár súlyt, mellényt, stb.
dec. 3. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
85%
Durván vézna lehettél előtte, ha pár hónap alatt neked 10 centit nőtt a karod átmérője.
dec. 3. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Ja, elég vézna voltam (190 cm 67 kg) de nem ez a lényeg.
dec. 3. 17:14
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Akkor szép fejlődés, haver!

A vádlid is fog fejlődni, csak legyen meg a progresszió és a kellő intenzitás. A vádli egyébként is eléggé determinált genetikailag. Ha hülyén tapad, akkor hiába edzed szarrá, úgyis csak egy kis bumszli lesz a hajlatod alatt.

dec. 3. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Lassabban fejlődik, mint más testrészek, ez normális. Egyrészt azért mert kicsi a mozgástartomány, másrészt ott van az Achilles, ami egy nagyon nagy ín, az a funkciója, hogy elasztikus energiát közvetítsen, épp azért, hogy ne full izommunka legyen az ára annak, hogy jársz. A vádli edzésénél ezek ellensúlyozhatók, ha teljesen megnyújtod az izmot, alul a nyújtott pozícióban meg is állhatsz, hogy kizárd a lendületet. Másrészt sokan a felső tartományt sem használják ki teljesen: amikor úgy érzed már nem tud feljebb emelni a sarkad, próbáld meg ELŐRE tolni a bokádat (nyilván ez nem fog megvalósulni, de ha erre gondolsz valószínűleg akkor fogod elérni a tartomány végét, ezáltal a csúcsösszehúzódást). De a technikán kívül a volumen is számít, sokan egyszerűen nem végeznek elég volument a vádlira.
dec. 3. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Az is számít, kinek mire van genetikája. Nekem például átlag feletti lábgenetikám van, első nap az edzőteremben nagyobb vádlim volt, mint két kb. velem egymagas egyébként elég kigyúrt személyi edzőnek és elég gyorsan is fejlődtem.


Nekem a tricepszem a gyenge pont. Méretben méretben még úgy ahogy fejlődik is, de erőben tényleg nagyon lassan.

dec. 3. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Nekem inkább vastag. Szóval inkább adnék le belőle.
dec. 3. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Nem csak a vádlira, hanem az egész test összes izmára, a testépítésre, bármilyen sportra és az életre is jellemző, hogy genetika, adottság kérdése, ki mennyire viszi és milyen szintet ér el könnyen. Van akinek lehet szép nagy vádlija, van akinek nem. Hogy a vádli miért fejlődik kevésbé, mint a többi izomcsoport? Két dolog: egyrészt a vádlit használod minden nap, az edzés előtti életed során is keményen használhattad, sétánál, hegymászásnál stb. Főleg, ha nagyobb testsúlyod volt. Úgyhogy a vádlid genetikai határainak sokkal nagyobb százalékát eléred a mindennapi élettel, mint mondjuk a farizmodénak. De az ilyen izomcsoportokra, mint a vádli, kar (bicepszre nagyon igaz), még inkább érvényes, hogy genetika kérdése és van akinek nagyon könnyen és hamar jó karja, vádlija lesz, van akinek soha. Ez valószínűleg a lábszár, felkarcsont hossza, az izom eredése, tapadása, hossza miatt lehet, van akinek laposabbak az izmai, van akinek kerekebbek, akinek nincs jó karja genetikailag, sose fog formásnak kinézni. Ez egy hátra sokkal kevésbé igaz, mert nagyobb izomcsoport, kevesebb olyan korlátozó tényező lesz, ami azt okozhatja, hogy évek edzése és komoly erőnléti szint után is optikailag valaki hátán ne látsszon az edzésmúltja. A felkaron egy-két tényező nem optimális és az egész megy a levesbe és sose lesz olyan, mint azoké, akiknek az optimális.
dec. 4. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Növelni kell a terhelést minden edzésen.
dec. 5. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Nem mindenkinek nehez.. nemjo ra a genetikad v csak nemjol edzed
dec. 5. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!