Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Az normalis, ha szinte minden...

Az normalis, ha szinte minden edzes utan izomlazam van haladóként?

Figyelt kérdés

Eleg reg ota edzem. Tehat kozel sem vagyok kezdo. Mar eleg ota push-pull edzest csinalok, heti negyszer. A labat szetszedem, feszitore es hajlitora, igy minden heten ketszer tudok megedzeni minden testreszt.


Sokkal jobban fejlodok, viszont a hatamban, labamban, mindig eleg durva izomlaz van 1-2 napig.


Elvileg eltelik mindig 48-72 ora a ket edzes kozott ugyanarra az izomcsoportra, de akkor lehet megis tobb idot kellene hagyni?


Vagy mivel tudnek szerintetek jobban regeneralodni, csokkenteni az izomlazat? Vagy lehet tuledzem magam?



jan. 15. 13:31
 1/4 anonim ***** válasza:

"normalis, ha szinte minden edzes utan izomlazam van haladóként?"

Természetesen nem, pláne ha elmondásod szerint az izomláz mértéke durva. Valahol elcsúszik az intenzitás és/vagy a volumen programozása.

jan. 15. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Elvileg ugy van programozva, hogy az elso ket nap a kemenyebb, nagyobb sulyos, a masodik ket nap pedig lightosabb. Tobb ismetlessel, kevesebb sullyal. Viszont valoban az egom neha nem engedi a lightosabb sulyokat. :(
jan. 15. 13:51
 3/4 anonim ***** válasza:
43%

"egom neha nem engedi a lightosabb sulyokat"

Akkor megvan a probléma. Ha az egód nem fogadja el az edzésprogramozást, akkor nem kell csodálkozni. Én is azt hittem, hogy akkor leszek profi erőemelő, ha minden edzésen maxolok, minden héten új PR, minden sorozat RPE10, felhúzni csak 200 kiló fölött, fekvenyomni csak 130 kiló fölött, aztán rájöttem, hogy így hamar leszek sérült, nem profi. Ezért jobb egyébként pszichésen otthoni konditermet kialakítani, ugyanis a négy fal között nincs ki előtt villogni a nagy súlyokkal.

jan. 15. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Nem igazán értem hogy mi a probléma. Nekem személyt szerint 10 éve izomlázam van:D de attól függetlenül fejlődök.. nyilván itt nem arra az izomlázra kell gondolni amit kezdőként az első edzés után átélsz de ha úgy fejbe vágnának hogy amnéziás lennék és a nevemre sem emlékeznék azt akkor is meg tudnám mondani hogy tegnap mit edzettem mert leszedáltam az edzésen és azt igenis megérzed másnap. Akkor van csak tehendőd ha régóta stagnálsz vagy érzed magadon a túledzés jeleit.

De amúgy most látom hogy ugye puss-pull edzést csinálsz 4x ami jó de nem mindenkinél működik az hogy pl heti 2x lábazzon..ha nem múlik el az izomláz a következő edzésig akkor át kell állni osztott edzésre és cső

jan. 15. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2023, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!