Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Insanity vs szaladás?

Xyrot kérdése:

Insanity vs szaladás?

Figyelt kérdés

Most, hogy nyár van több időm van a sportra..edzőterem mellett szeretnék egy kardió edzést is, mivel az utobbi évben elég lomha, lassu lettem..elég "kötöttek" lettek az izmaim és az álló képességem is elég gyenge lett..

Mi lenne hatásosabb az insanity vagy esetleg a szaladás?

Kérlek indokoljátok a válaszotokat :)

Köszönöm!



2015. jún. 22. 11:15
 1/7 anonim ***** válasza:
76%
És hová szaladnál, vagy ki elől?
2015. jún. 22. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Használtam volna a "futás" szavacskát? :)

Szaladnék mondjuk az álloképességem után..és a lustaság elől Tehetnéd te is! :)

2015. jún. 22. 11:49
 3/7 anonim ***** válasza:
75%
Állóképesség erősítésre a futás a legjobb, de bizonyos pulzusszám felett hosszútávon az izomveszteség is nagyobb. 10-15 perces tempós futással megedzed rendesen a vérkeringésedet is, a tüdődet is, és az izomveszteség is minimális. Az insanityről nem tudok nyilatkozni. Zumbaszerűség?
2015. jún. 22. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Hát HIIT edzésforma..de nem tánc :) Garantálom ki lehet csavarni a pólot utánna akkár milyen fitt is legyél..én magam is rengeteget sportolok (edzőterem,vadvízi evezés na meg versenyszerű biciklizés) de azért a gyakorlatok között lévő pár másodperces pihenőt csodaként várom :)
2015. jún. 22. 12:34
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
# 3 Hagyd már ezt a hülye izomvesztés dumát. Egy profi testépítőnek ez tényező lehet, de egy iskola mellett gyúrogató srácnál baromira nem fog semmi elveszni ha lejár futni néha. Néhány hobbi testépítő úgy fél a futástól mint a tűztől, nevetséges. Nézz meg pár focistát, napi szinten 10 km felett futnak, mégis vannak olyan kigyúrt állatok közöttük...
2015. jún. 22. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Ne félj a futástól, állóképesség javítására a legjobb a futás. 10-15 perc tempós futás, heti 2-3 alkalommal és fel fog javulni az állóképességed.
2015. jún. 22. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Rendben..köszönöm..akkor marad a szaladás :)
2015. jún. 23. 17:42

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!