Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Edzes utani ch turmixba, de...

Edzes utani ch turmixba, de milyen?

Figyelt kérdés

Komolyabban oda akarok figyelni az etrendemre. Edzés utani ch szeretnek osszeallitani magamnak.


Ugy tudom hogy edzes utan zsirtalan testsulyomnak a duplajat kell bevinnem chbol. Az edzést koveto 2 oran belul. Azaz kette kellene osztani, hogy fele fele arányban turmix es szilard kaja.


Kérdésem hogy mit ajanlanatok mit keverjek a turmixba?


2017. jún. 7. 11:25
 1/10 A kérdező kommentje:
Neztem egy felét ezt carbo noxnak hivjak. Mi a velemnyetek rola feherjevel parositva.
2017. jún. 7. 11:33
 2/10 anonim ***** válasza:
Nem kell ch, főleg nem a testsúlyod duplája. A két órán belül is hülyeség, nincs anabolikus kapu. Azért ma megedzem a tricepszem északnyugati részét, hogy csúcsosodjon a bicepszem
2017. jún. 7. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 Cortez70 ***** válasza:
Nincs ilyen, hogy edzés után azonnal turmix kell. Nincs anabolikus ablak. A napi össz kajabevitel számít, nem az edzés utáni. Amúgy meg tegyél bele zablisztet vagy rizslisztet ha annyira akarsz turmixolni. Gyors ch nem kell.
2017. jún. 7. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
37%

Mi van? Nincs katabolizmus edzés után? Már hogy a ... ne lenne?

A kiürült raktárakat, a sérült izmokat, a leterhelt immun és idegrendszert bizony támogatni kell. A szervezet megpróbálja regenerálni őket, amint a terhelés alábbhagy. Azt nem tudom, hogy ez valóban két óra lenne, de mindenképpen a közvetlen edzés utáni időszak. Az építkezéshez, regenerálódáshoz fehérjére van szükség. Kifejezett fehérje raktára azonban nincs a szervezetnek, esszenciális aminosavakat pedig nem képes önállóan szintetizálni. Ezért kell külső forrásból bevinni. Különben nekilát azon képletek lebontásához, amiből kinyerheti a szükséges táplálékot. A legkönnyebben pedig az izmokat lehet lebontani, illetve azokból lehet a legtöbb fehérjét is kinyerni.. Mert hát nyilván nem áll neki lebontani a májadat.

Ez a katabolizmus.

Az idői ablakhoz hasonlóan a testsúly *2-es megoldást sem ismerem. Viszont nem gondolom, hogy ez ilyen abszolút érték lenne. Egy 25% testzsírral rendelkező középkorú férfi ha beviszi a tskg/g kétszeresét hirtelen edzés után abból szerintem disznólkodás lesz de semmi egyéb. Más a helyzet egy szétgyúrt testépítőnél aki hozza a száraz formát.

Én a tskg/g felét javaslom közvetlen edzés után turmixból a fehérjével, majd otthon nem sokkal később egy teljes értékű étkezést is.

2017. jún. 7. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
4. Ez így mind szép és nagyon jó, csak hogy éveken át ittam azonnal edzés után a fehérjét, és hozzá a gyors ch-t, utána meg 2 órán belül ettem rendesen, már jó ideje beleszarok ebbe, és nem érdekel mikor eszem, csak a napi bevitelre figyelek és semmit sem romlott a forma. Senkit sem érdekel az elmélet, ha gyakorlatban nem működik. (És a 2g fehérjét ha zsíros az illető nagyon célszerű zsírmentes tömegre számolni)
2017. jún. 7. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 Cortez70 ***** válasza:
Egy edzés alatt nem urulnek ki a raktárak. Ennyi.
2017. jún. 7. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
62%
Ch eleve nem kell a fejlődéshez. Fehérje kell, kalóriaplusz kell és sok más, s rendben, hogy az inzulin támogatja a beépítést (bár hogy ez konkrétan mit jelent, mennyire számít, azt nem tudom), de nem kötelező, főleg nem rengeteg közvetlenül az edzés után... Sokan vannak, akik edzés után szinte semmi szénhidrátot nem esznek, max. előtte és jól fejlődnek.
2017. jún. 7. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
#4-es kvára felesleges ezt ennyire túlmisztifikálni. A tetben folyamatosak a katabolikus és az anabolikus folyamatok. Az edzés utáni épitkezés vagy anabolikus folyamatra való igény nem 1-2 óra hanem 12-24 óra akár. A testben semmi olyan folyamat nincs ami perceken múlik és köze van az izomépüléshez.
2017. jún. 7. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Ja, de. ha megáll a szíved. Utánna valszeg nem fogsz izmot építeni ha nem indul újra.
2017. jún. 7. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Ha kiürülnének a raktárak azonnal össze esnél és mozdulni sem bírnál. Egy darabig versenyeztem és diétás időszakban heti 6 napot, napi 50 gramm ch-n voltam és még mindig èlek.
2017. jún. 7. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!