Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Lehet nem a legjobb kategóriáb...

Lehet nem a legjobb kategóriába írom, de valaki segítene, hogyan alakísam az edzést? (Bocsi, ha nagyon hosszú)

Figyelt kérdés

Szeretnék elkezdeni itthon edzeni, két dolog miatt is: 1. Szeretnék erősödni, valamint érdekel a break dance, de ssjnoe még túl gyenge vagyok sok mutatványhoz.

2. A combom, fenekem katasztrófa, hiába vagyok vékonyabb az átlagnál, narancsbőrösek és egyáltalán nem formásak, feszesek, csak vékonyak, a fenekem meg eléggé pici, nem lapos, de nem is kerek. Tehát a formálás, izmosítás is a célom.


Na mivel a break táncban sok elem van, amikor karon kell támaszkodni, ezért jobbnak látom, ha felsőtestre saját testsúlyos gyakorlatokat végzek.

Viszont a formásodás könnyebben megy súlyokkal, így lábra, fenékre súlyzós gyakorlatokat végeznék.


Nem látszana meg így a különbség, nem fogok úgy tűnni, mintha két emberből lennék összerakva? Jó, ha ez így is van, biztos nem érvényes ez a kérdés egy jó ideig, mert idő kell, mire látszik valami.


A másik kérdés: csinálhatok teljes testes edzéseket, heti 3-4x, vagy legyen bontva? Ha igen, akkor felsőtest-alsótest, vagy ennél részletesebben? És egy héten milyen gyakran? Minden másnap 10-15 percig végzett lábgyakorlatok vannak olyan hatékonyak, mintha heti 1 nagy lábedzést csinálnék?



2017. júl. 18. 15:55
 1/8 anonim ***** válasza:
Kezdésnek heti három teljes testes edzés, aztán esetleg áttérhetsz heti négy osztott edzésre (alsó, felső, alsó, felső).
2017. júl. 18. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Cortez70 ***** válasza:
Teljes testes legyen az elején, utána mehet akár osztott is.
2017. júl. 18. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Nem fogok h.ülyén kinézni később? Vagy súlyzózzak karra is kicsit?
2017. júl. 18. 16:14
 4/8 Cortez70 ***** válasza:
Minden izomcsoportra eddz.
2017. júl. 18. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Persze, én is így gondoltam, csak én felsőtestre saját testsúlyos gyakorlatokat szerettem volna
2017. júl. 18. 16:30
 6/8 anonim ***** válasza:
Hát akkor csináld azt! Mi akadályoz meg benne?
2017. júl. 18. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Hát természetesen semmi, csak felsőtestre jobbnak látom, ha saját testsúlyos, lábra meg súlyzós gyakorlatokat végzek, csak így nem fogok hülyén kinézni?
2017. júl. 18. 16:41
 8/8 Cortez70 ***** válasza:
Nem, de úgyis látod majd a fejlődést, arányokat és akkor tudsz változtatni később. Nem másnapra ugrik fel annyi izom, hogy hirtelen máshogy nézel ki, ez egy hosszú folyamat.
2017. júl. 18. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!