Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mit tehetnék a mellizom...

Mit tehetnék a mellizom méretbeli növekedése édekében?

Figyelt kérdés

Még aránylag kezdő vagyok, de az alapokat azért elsajátítottam. A karom szép nagy(saját magamhoz viszonyítva) a lábaim főleg, az fejlődött legjobban, a vállaim nagyjából jók, bár lehetnének jobbak, a hasam szintén nagyon izmos. Azonban zsírosodtam, mert nem tartottam tökéletesen a kajálást be. Szeretnék majd lefogyni, és nagyjából jó alakom is lenne, a mellet kivéve. Jelenleg nagyjából elfogadhatóan néz ki a mellem, azonban a zsír sokat dob a méretén. Ha lefogynám a zsírt róla, nagyon kicsi lenne, és a többi fejlettebb résztől nagyon elütne. Mit tehetnék még a diéta megkezdése előtt a mell fejlesztése érdekében.


Jelenleg heti 1 alkalommal mellezek, néha van egy második is, de nem jellemző. Példa mellezés amilyet nyomok részletesen:


1. Fekvenyomás: üres rúd 15ismétlés, 60kg 10, 90kg 8, 100 kg 8, 110kg 6, 120kg 4


2. Döntött padon nyomás egykezes súlyokkal 2db 26kg 12 ismétlés, 30kg 8, 35 8, 37,5 6, 40 4


3. Tárogatás gépen 5 kör


4. Áthúzás hanyattfekve egykezes súllyal 28kg 10 ismétlés, 32,5kg 8, 35kg 8, 37,5 6, 40kg 4


Jelenleg 91kg, 183cm magas vagyok, tápanyagbevitelem átlagosan kb fehérje 190g, szénhidrát 160g, zsír 50g


Alvás 7-9 óra általában


Nem tudom mi az, amit rosszul csinálhatok.


Köszi előre is a válaszokat!



2018. nov. 26. 15:01
 1/2 palilaci ***** válasza:
Mellre csak nyomasokat csinalj, heti 2x kb 8 sorozattal osszesen egy edzesen.
2018. nov. 26. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nem csak nyomás kell. Menjen 5sorozat fekvenyomás, 5 sorozat ferde pados egykezes nyomás és 4 tárógató sorozat
2018. nov. 26. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu