Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Megosztanátok velem a kedvenc...

Megosztanátok velem a kedvenc gyakorlataitokat az adott izomcsoportokra? Mit mivel szoktatok kombinálni? Szoktátok variálni az edzésterveteket?

Figyelt kérdés

Egy ideje edzem és kíváncsi vagyok, hogy szerintetek/nektek melyik a legjobb gyakorlat.

Gondoltam nyitok egy ilyen topikot. Érdekel a téma.


2018. dec. 21. 20:55
 1/3 anonim ***** válasza:

Fekvenyomás egyenes es döntött padon egykezessel, bicepsz francia rúddal. Bármikor csinálnám őket :D No.1


Tricepszre koponyatörő franciácval, vállra mellről nyomás, hátra kétkezes evezés... De ezeket csak mert muszáj.


(amit nagyon gyulolok az a guggolás es hasgyakorlatok gyakran el is csalom őket, nem erdekel ki mit mond :DD)


Amiket leírtam ezekből áll az edzestervem, izolációs gyakorlatokat kiszedtem pár hete...

2018. dec. 22. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Vállra military press, hátsó vállra facepull.


Mellre fekvenyomás, tolódzkodás, natty vagyok szóval tárogatni nem kell.


Tricepszre szintén tolódzkodás, csigás előrehúzás. Lórúgást gyűlölöm, de azt is muszáj.


Bicepszre francia rúddal curl, szűk fogásos húzódzkodás, arnold curl.


Lábra guggolás, felhúzás (2 kedvenc), kitörés és sarokemelés, más nem is kell.


Hátra széles fogásos húzódzkodás, egykezes evezés. Csigás evezést/lehúzást szintén rühellem, de az is kell. Csuklyára vállvonogatást ezekkel együtt.


Hasra az Athlean-X féle 7 perces gyakorlatsorozatot csinálom, ajánlom.


Törzsre törzsemelés súllyal, felhúzás (csakis konvencionális).


Mivel küzdősportolok, izolációs és géppel végzett gyakorlatokat minimalizálom, amikor tudok a talpamon állok vagy függeszkedek edzés közben.

2018. dec. 22. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Vádli: vádli állva, emelvényen

Comb: guggolás

Has: plank + lábemelés + hasprés oldalra

Mell: fekvenyomás

Váll: mellről nyomás

Bicepsz: bicepsz francia rúddal

Tricepsz: tricepsznyújtás fej mögött

Hát: evezés + felhúzás


Igazából ennyiből is áll az edzésem, ezekből a gyakorlatokból állítottam össze egy teljes testes edzéstervet, amit minden másnap csinálok.

2018. dec. 24. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!