Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hagyjam abba? Káros lehet?

Hagyjam abba? Káros lehet?

Figyelt kérdés

Újév alkalmából megfogadtam hogy próbálok idén lefaragni pár kilót, illetve jobb alakot magaménak tudni.

Az étkezéssel semmi baj, hanem amikor guggolást végzek (főleg a fenék és combrésznél kellene változtatnom) folyamatosan ahányszor ,,lemegyek'', óriásit roppan a csontom kb a fenekemnél. Félek hogy káros lehet számomra ha sok guggolást végzek és minden alkalommal valahányszor lemegyek majd fel, egy nagyot roppan a csontom. :/

Mit gondoltok, javasoltok ennek kapcsán?



2019. jan. 2. 11:36
 1/10 anonim ***** válasza:
Melegíts be rendesen, tanuld meg a technikát és nyújts sokat.
2019. jan. 2. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
37%
Kezd el pl. focizni akkor nem kell lábra edzened!
2019. jan. 2. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
29%
Szedj ízületvédőt. Azt olvasom minden számomra releváns helyen, hogy az olyan alap, mint a multivitamin vagy az edzés utáni fehérje. Megelőzés céljából, folyamatosan szedni. És az első pár hónap után ezeket az évek-évtizedek óta meglévő ropogásaidat (ami mindenkinek máshol van, de van) is megszünteti.
2019. jan. 2. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

a #2, #3 akár poénból is írhatta volna, de tudom miyen itt a színvonal.

Túl nagy súllyal szabálytalanul végzed. Kapaszkodj gumiszalagba.

Nyújtsd a csípőd, spárga, 90 90 sitting, ...

Próbálj mást is: Romanian deadlift, ...

2019. jan. 2. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Tényleg állj le ezzel, amíg azt sem tudod mi recseg... Csont nem tud recsegni, az izület igen. Tanuld meg a technikáját, melegíts be, nyújts utána, és akkor van esélyed hogy nem lesz később bajod belőle.
2019. jan. 2. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
2019. jan. 2. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Komolyan olyan emberek trollkodnak itt a testépítés topicban, mintha az autók topikba valaki minden kérdéshez azt írná oda, hogy inkább járjanak az emberek biciklivel.
2019. jan. 2. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Ne nyafizz hetes!
2019. jan. 2. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Melegíts be, nyújts és hengerezz. Nagyon sok videó avagy leírás van a neten, hogy kell a csípődet nyújtani. Csinálj belőle edzéstervet és vágj bele. Végezzd rendszeresen. Csak úgy, ahogy a hengert is, a combodon körbe illetve a farizmodnál. Ha nagyon meg vagy lőve, keress egy manuál terapeutát. Egy alkalom alatt edukál annyira ,hogy értsd és tudd mi merre hány méter. Aztán eldöntöd, hogy mennyit jársz még hozzá...
2019. jan. 2. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
2019. jan. 2. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!