Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Sport, mozgás » Testépítés

A kérdés

Nem fáj a karom edzés után, ez normális?

Az miért van, hogy sok ideig 10-12-es ismétléssel 5-10 kilókkal súlyzózóm (kezdő vagyok és nem igazán erős és azért akarok nagy súlyokkal kezdeni, hogy gyors eredmény legyen aztán szálkásítok majd...) meg persze mellette csinálok váll, hát, mell, stb... viszont a bicepszemet alig érzem elfáradtnak, (a többit nagyon, főleg a vállamat és a tricepszemet) de már 1kg felemelésénél érzem, hogy nehezemre esik. Ilyenkor mi van? Ez normális?

Kérem a trollokat, hogy most ne éljék ki a fétisüket azzal, hogy értelmetlen dolgokat írnak ide!

Az értelmes válaszokat már most köszönöm!

Keress kérdéseket hasonló témákban: fitness, izom, izomláz, sport, testépítés, mozgás, edzés, bicepsz

jan. 14. 17:42  Privát üzenet  

A válaszok
A kérdező kommentje:

Férfiról van szó

# 1/5Időpont jan. 14. 17:44 Privát üzenet
Én is így voltam anno. Lány vagyok, a 20 km futás meg lábtoló, hátazás stb minden ment nagyobb súlyokkal, de a bicepszemnél az elején az 1 kilót is alig bírtam el, most meg már a 10 kiló is megy. Ha valami nem megy szépen el kell kezdeni építeni oda az izmokat, nem kell megijedni.

A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/5Időpont jan. 14. 17:59 Privát üzenet
Új edzéstervet bicepszre próbáltál már?

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/5Időpont jan. 14. 19:58 Privát üzenet
kezd a bicepsszel az edzést és 3-4 fajta gyakorlatot

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/5Időpont jan. 14. 20:35 Privát üzenet