Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Számítástechnika » Egyéb kérdések

A kérdés

Mit kell még néznem a RAM-on? Honnan tudhatom, hogy kompatibilis e?

Azt kiderítettem, hogy nekem 8 vagy 2x4GB, DDR2, 800mhz, RAM kell, valamint a chipset nem Intel, hanem AMD...ezen kívül van még valami, amit néznem kellene?

Bocsi laikus vagyok!

Keress kérdéseket hasonló témákban: kompatibilitás, ddr2, RAM

aug. 14. 04:32  Privát üzenet  

A válasz

Alaplap kézikönyvéből / support oldaláról a támogatott memóriánál feltüntetett információkat.

Pl. Van ami X mérettől csak a 2 oldalas modulokat támogatja.

Vagy ha már van bent memória és az mellé szeretnéd, hogy annak mi a CL értéke és Volt igénye.

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont aug. 14. 06:34 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése

Kapcsolódó kérdések
Honnan tudhatom, hogy egy alaplap mihez kompatibilis pontosan?
Hamarosan szeretnek venni egy uj procit a gepembe, honnan tudhatom meg hogy kompatibilis lenne-e az alaplapommal?
A számítógépemhez vennék új processzort és videókártyát. Honnan tudhatom meg hogy milyen harver kompatibilis az alaplapommal?
Honnan tudhatom, hogy kompatibilis a videokártya a gépemmel?
Miből tudhatom meg hogy a laptopom milyen verziószámú pixel shaderrel kompatibilis?
Miből tudhatom, hogy amilo pi 2512 laptop billentyüzetével mi kompatibilis?

Kérdések a Számítástechnika rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból

Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.