Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Melyiķ számítástechnikai...

Melyiķ számítástechnikai szaküzletből érdemesebb inkább alkatrészeket venni egy gamer PC-hez?

Figyelt kérdés
Szeretnék 300E alatt felépíteni egy olyan használható gamer PC-t amin akár a Cyberpunk 2077 is elfogadhatóan tudna futni (60FPS), és mivel nagyon kezdő vagyok ebben, érdekelne hogy akik értenek hozzá honnét szokták beszerezni az alkatrészeket és milyet érdemesebb inkább venni?
2020. nov. 30. 19:34
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

pcx.hu, ipon.hu

Van gépösszerakó, össze is rakják, tudsz bios frissítést kérni.

2020. nov. 30. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 David82 ***** válasza:

Miért nem veszel inkább platformot? Xbox one, Playstation 5. Vagy mert netezni is szeretnél rajta? Nekem régi gamer PC-m van (Core2Duo E6750 2.6GHz, 4GB DDR2, GeForce 8800GT 512MB) és egy nagy, Raidmax Smilodon házban van benne. A processzor és a gyári videókártya hűtője kuka lett, ráment a félkilós Zalman, úgy zúg, mint egy hajszárító, és az egész gép legalább 20 kg súlyú. Akkor fogadtam meg, hogy soha többet asztali gépet.


Ha szeretnél asztali gépet, akkor AMD Ryzen 5, vagy Ryzen 7 kell neked, esetleg Intel i7, és valami dedikált videókártya, például GTX1650. Az már használható lehet minimum 8GB DDR4 rammal.

De ahogy az előző hsz írta, fogadd meg a tanácsát, vagy keress a városodban egy megbízható PC üzletet, ahol megcsinálják neked, és rátelepítik a Win10-et.

2020. dec. 12. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
1660 Super alá nem adnám a mai játékokhoz. Ryzen 5 3500x alá sem mennék, és minimum 16gb ramot ajánlanék.
2020. dec. 13. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu