Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Az egyik Windows felhasználói...

Az egyik Windows felhasználói fiókból nem működik se a Start menü se a keresésési mező. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Semmi nem történik, ha rájuk kattintok. A másik fiókból működik minden. Nem akarok új fiókot csinálni.

2021. máj. 10. 17:33
 1/3 anonim ***** válasza:

Pedig az lenne a legegyszerűbb megoldás. (távgyógyítással nehéz kideríteni, mi szabta szét a fiók beállításait)

Mentsd ki az adott fiók adait (képek, dokumentumok, stb), töröld a fiókot, hozz létre egy újat, másold vissza az adataidat és kész.

2021. máj. 10. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Nekem csak a kereső mező nem ment, se a tálcán, se a fájlkezelőbe. Megoldás:c:/windows/system32/ctfmon. Én ezt így elindítottam akkor tudtam írni a microsoft store keresőbe. Ha ezt a ctfmon-t beállítod automatikusan induló programnak és újraindítod a gépet akkor elvileg tudsz keresni a fájlkezelőbe is.
2021. máj. 10. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 CspCsj ***** válasza:

Megpróbálnám újraindítani a kezelőfelületet vezérlő folyamatot.

[link]

2021. máj. 10. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!