Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Minecraft crashel folyamatosan...

Minecraft crashel folyamatosan. -. - Mi lehet a hiba?

Figyelt kérdés

---- Minecraft Crash Report ----

// I just don't know what went wrong :(


Time: 2014.10.11. 19:03

Description: Initializing game


org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)

at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)

at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)

at bao.ag(SourceFile:340)

at bao.f(SourceFile:713)

at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)



A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:

---------------------------------------------------------------------------------------


-- Head --

Stacktrace:

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)

at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252)

at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)

at bao.ag(SourceFile:340)


-- Initialization --

Details:

Stacktrace:

at bao.f(SourceFile:713)

at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)


-- System Details --

Details:

Minecraft Version: 1.7.10

Operating System: Windows 7 (x86) version 6.1

Java Version: 1.7.0_60, Oracle Corporation

Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode, sharing), Oracle Corporation

Memory: 864328 bytes (0 MB) / 26808320 bytes (25 MB) up to 518979584 bytes (494 MB)

JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M

AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used

IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0

Launched Version: 1.7.10

LWJGL: 2.9.1

OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.

GL Caps:

Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.

Type: Client (map_client.txt)

Resource Packs: []

Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null

Profiler Position: N/A (disabled)

Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used

Anisotropic Filtering: Off (1)


2014. okt. 11. 19:06
 1/3 anonim válasza:
OpenGL hiba. Fent van a videókártya legfrissebb drivere/java?
2014. okt. 11. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Kránitz Ádám ***** válasza:

"OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread."

Ez a hiba, nem jó az OpenGL.

2014. okt. 11. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Értem, leszedek egy friss drivert :D
2014. okt. 11. 20:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!