Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Hiányos termék? Mi a teendő?

Hiányos termék? Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Vettem egy Wacom táblát az Iponból, neten rendelve de személyesen náluk vettem át. Nincs benne az egyik kiegészítő, aminek benne kéne lennie, ez otthon derült ki. Lehet bármit is tenni ilyenkor? Visszaveszik? Kicserélik? Mert ugye hogyan bizonyítanám, hogy nem csak behúztam a cuccot?
2015. okt. 26. 19:52
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!