Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért nem működik a bluetooth...

Miért nem működik a bluetooth a laptopomon?

Figyelt kérdés
Dell Inspiron 15 3000-esem van és mikor bekapcsolom rajta a bluetooth semmit nem lát és őt sem látja semmi. Ezzel mit lehetne tenni? Leginkább a fejhallgatóhoz kellene és nyomtatóhoz.

2017. febr. 15. 14:53
 1/7 anonim ***** válasza:

Eszközkezelőben nézd meg, hogy a bluetooth milyen drivert használ. Ha Microsoft, akkor egy Driver-Identifier nevű programmal frissítsd, az lehet megoldja a problémát.

Vagy tiltsd le/töröld a meglévő drivert és hagyd, hogy a win magának frissítse/telepítse.

2017. febr. 15. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Sajna a DriveIdentifier nem csinált semmit :(
2017. febr. 15. 16:12
 3/7 anonim ***** válasza:
Dell terméktámogatásból nem lehet drivert cserélni? Vagy lefuttattni egy hardvertesztet. Lenovo tudja.
2017. márc. 19. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Béna xd
2017. márc. 20. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Hardvertesztet? Azt hogy kell? (Teljesen informatikai analfabéta vagyok)
2017. ápr. 10. 13:40
 6/7 anonim ***** válasza:

Nálam a Lenovo Solution Centerben le lehet futtattni a hardvetesztet.

Biztosan a Dellnek is van ilyen.

2017. ápr. 11. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
2017. ápr. 11. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!