Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Termékgaranciával kapcsolatosa...

Termékgaranciával kapcsolatosan ha egy terméknek csak szakaszosan vannak bajai akkor hogyan működik a javítása? (többi lent)

Figyelt kérdés

Van egy Spirit Of Gamer K500-as billentyűzetem, és egy Steelseries Rival 110 egerem mindkettőt Emagról rendeltem. A billentyűzeten néha W nem működik, máskor van olyan, hogy a háttérvilágítása működik de semmit nem érzékel egy betűt nem ír semmit. (Az összes gomb ez már nem a W-re vonatkozik.) Ilyenkor ki kell húzzam és vissza dugni utána megjavul.

Az egér meg néha ha olyanja van megáll a kurzor, valószínű valami kontakt hiba lehet. Most annyi a gond, hogy ezek a hibák változó időközönként jönnek elő. Van, hogy a W 1 napig jó van, hogy egy játékmeneten belül 3x megáll, másik hibája van, hogy 3 napig nem jön elő van, hogy minden nap. Egér hibáját 2 óra alatt észre lehet venni az fix. A kérdés az lenne ha én ezekkel a hibákkal visszaküldöm és ott a garanciába flottúl működik akkor mi a helyzet? A másik kérdés, hogy hogyan tesztelik ezeket az eszközöket? Ott egyből kiderülnek ezek a hibák?



2020. szept. 12. 23:29
 1/3 anonim ***** válasza:
Ezek driver hibák
2020. szept. 13. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Fél éven keresztül nem volt baj a driverekkel arra rá csak úgy megadták magukat? Nehezen hiszem.
2020. szept. 13. 08:46
 3/3 anonim ***** válasza:
Itt USB problema lesz, vagy szoftveres vagy hardveres
2020. szept. 13. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!