Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Samsung S22F350FHU led monitor...

Samsung S22F350FHU led monitorról van szó. " Automatikus beállítás nem elérhető " üzenetet doba fel mindig a monitor, hogyan tudnám ezt korrigálni a menüje beállításaiban?

Figyelt kérdés

#Samsung #felirat #Samsung led monitor #automatikus beállítás üzenet
2021. jan. 9. 13:04
1 2
 1/16 anonim válasza:
Ugyanez a problémám nekem is. December végén vásároltam a monitort,és folyamatosan kivillan ez az üzenet.Menüben nem tudom kikapcsolni. Próbáltam másik hdmi, hdmi/dvi kábellel csatlakozni de semmi változás. Kerestem a leírásában de nem találtam erre vonatkozóan semmit.Sikerült azóta megoldást találni?
2021. jan. 16. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:

Erre tudok még gondolni,


Képméret

A kép méretének módosítása.

― Ez az opció nem elérhető, ha a FreeSync funkció aktív.

PC módban

• Automatikus: A képet a bemeneti jelforrás képméretarányának megfelelően állítja be.

• Széles: A képet teljes képernyő-szélességben jeleníti meg, függetlenül a bemeneti jelforrás

képméretarányától



de csak legközelebb tudom megnézni mikor megyek szüleimhez, hogyha Szélesre állítom Automatikus helyett akkor nem keresi-e az automatikus beállítást mindig felvillatva a feliratot.

2021. jan. 17. 10:18
 3/16 anonim válasza:
Köszönöm válaszát! Próbáltam az automatikus beállítást, és a szélest is, de ugyanúgy fel fel villan az üzenet mind kettőnél.Nagyon sok mindent kipróbáltam már, de semmi nem jött be...
2021. jan. 18. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:

Ügyfélszolgálatnak is írtam ezt írták, hogy csináljunk gyári visszaállítást, de szerintem az se fogja megoldani..



" Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult.


Szeretnénk tájékoztatni, hogy ilyen esetben a megjelölt S22F350FHU modellkódú monitor esetén javasolt egy teljes gyári visszaállítást végezni.


Ez a visszaállítás a következő menüpontokat követve érheti el. Menü - Rendszer - Összes visszaállítása. A készülék összes beállítása visszaállnak a gyári alapértékekre.


Bízunk benne, hogy az említett lépések megoldással szolgálnak a leírtakra. "

2021. jan. 18. 16:15
 5/16 anonim válasza:
Én is hívtam az ügyfélszolgálatot, de sajnos nem segítettek az ott kapott tanácsok. Egy hölgy vette fel, de ő is csak a visszaállítást, illetve az áramtalanítást javasolta:) Megkérdezhetem milyen grafikus kártya van a számítógépben?Az enyémben egy Rx580 8gb van.Tovább kisérletezek aztán hátha találok megoldást.
2021. jan. 19. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:

Intel UHD Graphics 630 VGA


[link]

2021. jan. 19. 19:30
 7/16 anonim válasza:
Köszönöm! Közben kiderült, hogy biztosan monitor hiba lesz. Elvittem egy barátomhoz és az ő gépével összekötve is produkálta a hibát. Viszont az én gépem idegen monitorral tökéletesen működött.Úgyhogy ebből szerviz vagy csere lesz.
2021. jan. 20. 05:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:
Kértem őket, hogy adjanak ki egy firmware frissítést a monitorhoz orvosolva ezt a problémát, remélem sikerrel járok. :-)
2021. jan. 20. 07:41
 9/16 anonim válasza:
Sajnos hardveres lesz a prolémánk úgy érzem...
2021. jan. 21. 06:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim válasza:
"hardveres"
2021. jan. 21. 06:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!