Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Kiderült hogy a tápegységem...

Marton Pisti kérdése:

Kiderült hogy a tápegységem rossz a konfigba. (ipon). Azt irták hogy, a termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben Átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül küldjük Önnek.2 hete se válasz se semmi mit tegye?

Figyelt kérdés

#folyamatos #mail küldések.
2014. szept. 2. 13:08
1 2
 1/16 Tengor ***** válasza:
Voltál benn az üzletben és nem szóltak hozzád?
2014. szept. 2. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Zala megyei vagyok.
2014. szept. 2. 14:08
 3/16 HUN_Sector ***** válasza:

hívd fel őket, ha van telefonszámuk.


"A vásárlástól számított 3 munkanap eltelte után, az ingyenes GaranciaFutár szolgáltatásból kizáró ok, ha a termék külső, saját gyártói garanciális szervizzel rendelkezik. A legtöbb nyomtató, monitor és hordozható számítógép esetében a garanciális ügyintézést a gyártó megbízott szervize végzi, sok esetben saját, vagy megbízott futárral illetve jelentős számú átvevőponttal. Ezt választva jelentősen rövidebb a garanciális ügyintézés ideje, mintha nálunk adná le a terméket. Az ilyen termékek általában saját garancialevéllel is rendelkeznek és/vagy egy központi telefonszám hívása, esetleg internetes regisztráció után tudhatjuk meg a szükséges teendőket. A számla fénymásolatát általában csatolni szükséges. Az rma@iPon.hu e-mail címen további segítséget nyújtunk szükség esetén."

2014. szept. 2. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

Hívd fel őket ezt az Ipon.hu-ról másoltam ki.


Elérhetőségek


Telefon 06-1-450-21-11 (internetes cégként a legbiztosabb elérhetőségünk az e-mail, munkaidőben általában 1 órán belül válaszolunk)

Fax: 06-1-450-21-19

Email: info@iPon.hu



Garancia: rma@iPon.hu (e-mailre általában egy órán belül válaszolunk, nyitvatartási időben)

2014. szept. 2. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:

Nyitvatartás


Hétköznap: 10.00 - 20.00

2014. szept. 2. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
Na sikerült de remélem nem a rosszat küldik vissza.Köszi srácok.
2014. szept. 2. 21:05
 7/16 A kérdező kommentje:
14-30-tol 21-ig teszt eddig jo.ki- be kapcs táp lekapcs win közben 1 kis játék eddig jo.
2014. szept. 3. 20:53
 8/16 A kérdező kommentje:
Ujra jött a hiba...
2014. szept. 5. 07:40
 9/16 Tengor ***** válasza:
Ha rossz volt a táp, akkor akár mást is tönkre tehetett...
2014. szept. 5. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 HUN_Sector ***** válasza:
Hívd fel őket és kérj cserét. Bár általában két sikertelen javítás után szokták felajánlani. Az új fogyasztóvédelmi törvény viszont már kizárja a pénzvisszafizetés lehetőségét.
2014. szept. 5. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!