Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Aqua.hu garancia ügyintézés?

Aqua.hu garancia ügyintézés?

Figyelt kérdés

A helyzet a következő: Gigabyte Z170-HD3P úgygondolta,hogy nálam is elkezdi a nincs post-bootloopolgatást.Utánanéztem neten,csinálta már másnál is.Szóval már vissza is vittem volna,csak van egy bökkenő:bclk-s bios,garilapon ott virit mellette a G4400,és csak remélni tudom hogy sikerült annyira resetelni a biost hogy 4.5GHz-es OC profil már nincs benne :DDD (elemet kivettem jópár napra,clr-cmos-t rövidre zártam,remélem eltűnt).Mivel már a biosba se jutok be,újraflashelni vagy frissiteni nem tudom.

Szóval a kérdésem az,hogy fognak vajon emiatt magyarázni,vagy csak beveszik,konstatálják hogy nem és cserélik?Egyáltalán hogy szokták?Még életemben nem gariztattam semmit.Foglalat védő műanyag a helyén,szépen becsomagoltam,stb.

Van-e valakinek bárminemű tapasztalata?Köszi előre is! :D



2017. dec. 9. 15:41
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!