Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Garanciális ügyintézés vége...

ShamanShanyi kérdése:

Garanciális ügyintézés vége csere lett, de az új alaplap amit kaptam "butább", ilyenkor jogos a problémázás?

Figyelt kérdés

Kifejtve, egy régebbi B150-es lapot vittem vissza és B150A-s lapot kaptam miután szerintem menthetetlen volt csóri lapom. De ezen nincs m.2 csatlakozó, amin a rendszerem volt. Ilyenkor jogosan mennék vissza "problémázni" hogy adjanak már egy olyat amin van?

Értelmes válaszokat előre is köszönöm, illetve ha rossz kategóriába raktam akkor bocsesz!



2018. aug. 31. 19:42
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Ne problémázz, hanem jelezd a gondodat és kérd a cserét egy neked megfelelőre, akár ráfizetéssel is.
2018. aug. 31. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Így tettem amúgy! :) S most várom a választ.

Nem szószerinti problémázásra gondoltam, azért is raktam idéző jelbe.

2018. aug. 31. 23:15
 3/3 anonim ***** válasza:
Egyértelműen reklamálni kell, hiszen nem tudod használni a géped.
2018. szept. 1. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!