Nem kellett volna újat küldeniük már? Mit tegyek?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy videókártyát (Pontosabban egy egész számítógépet alkatrészenként), de a videókártya tönkrement benne (nagyon hamar. 1,5-2 hét kb) visszaküldtem garanciálisan, de már több mint 2 hónapja szervízben van. Mit tudok tenni?2018. dec. 11. 12:13
1/8 anonim válasza:
Hát a garanciázás ez ilyen sajnos.
Nekem a vadi uj predator ramokból volt egy rossz de szerencs3re egy hét alatt kaptam másikat.
Telefonálj rájuk hogy mi a helyzet.
2/8 A kérdező kommentje:
Garanciáztattam már pár dolgot. De ennyire még semmi nem húzodott el.
2018. dec. 11. 12:20
3/8 MGéza válasza:
Lehet hogy már nem gyártják az adott kártyát, vagy nem tudnak belőle rendelni. Menj be, ha ez a helyzet akkor hasonló értékű cserekártyát vagy utalványt kell felkínálniuk.
4/8 anonim válasza:
Ha 30 napot meghaladja a javítás akkor ki kell cserélniük, v. ua. árban másikat.
5/8 anonim válasza:
Csodállak, hogy garanciáztattad ahelyett, hogy a 14 napos elállási jogoddal éltél volna (időben voltál még). Már rég túl lennél ezen a herce-hurcán.
6/8 anonim válasza:
Szerintem ha meghibásodik akkor nincs elállás. Akkor jön a garancia. Elállás esetén ha bármi külső karc van a cuccon, még azt is levonják, tehát hiba esetén nincs elállás.
7/8 anonim válasza:
Nekem hibás volt az S3 Neo telefonom, mivel egyszer csak gondolt egyet, és zavarosan kezdett el működni a jack aljzat. Az egyik fele a fülesnek majdhogynem teljesen halkan szólt, még a másik max hangerőn úgy, hogy a telefonon maxra tekertem a hangerőt. Fülestől függetlenül fixen ugyanaz az oldal volt halk. Nálam nem játszadoztak, vissza tudtam küldeni és adtak egy másik S3 Neo-t, nem is számoltak fel semmit. Utólag azért már én is rájöttem, hogy ez az elállás hiba esetén nem vehető igénybe, így igazából szerencsésnek mondhatom magamat. Viszont amennyire tudom, a használatból eredő értékcsökkenést ha kompenzálod, akkor ugyanúgy élhetsz az elállási joggal és még mindig egyszerűbben jössz ki, mintha garanciával játszadoznál.
8/8 anonim válasza:
" a használatból eredő értékcsökkenést ha kompenzálod, "
ez itt épp a VGA teljes nullázását jelentené. Mennyibe is fájna az???
Ha visszaküldöd a HIBÁS terméket, az nem elállás...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!