Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem tudok már több mint...

Miért nem tudok már több mint egy hónapja belépni a t-online levelezőfiókomba?

Figyelt kérdés
Az igaz hogy nem hívtam a 1414-es számot hogy bejelentsem a hibát mert azt hittem pár nap és újra be tudok lépni.

2020. júl. 29. 07:06
 1/2 anonim ***** válasza:
79%

Akkor tedd meg most.

Itt ebben senki nem fog tudni segíteni.

2020. júl. 29. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Tippre több dolog is eszembe jutott:

- spam küldés miatt korlátozva lett a postafiók, vagy feltételezhetően adathalászat áldozata lett a postafiók és ezért a Telekom inkább felfüggesztette azelőtt, mielőtt nekiállnak az email címeddel spammelni. Megoldás: vírusirtás minden olyan eszközön, amivel használtad az email címet, majd telefon a 1414-re és kéred, hogy változtassanak jelszót az email címedhez és oldják fel a korlátozás alól.

- egy levelezőkliensben használod évek óta az email címed, pl: Outlook, Windows Live Mail, Thunderbird, Windows posta, Mac-es Mail, stb, és a webmail.telekom.hu oldalra nem is léptél be évek óta, vagy talán sohasem. Ezek a levelezőprogramok ugyan bejelentkeznek a szerverre letölteni az új leveleket, de valós aktivitást nem csinálnak. Így a Telekom rendszere feltételezi, mivel nem történt TÉNYLEGES bejelentkezés a webmail.telekom.hu oldalon a postafiókba, hogy ez egy nem használt, inaktív fiók, ezért AUTOMATIKUSAN törlésre kerül. Nyugi, visszatudják állítani, ha ez történt. A leveleket már nem biztos, főleg egy hónap után. Ez van.

- Szolgáltatás áthelyezés vagy névátírás történt. Ilyenkor mivel az email cím személyes adatnak minősül, külön jelezni kell a szolgáltatás módosításakor, hogy azt az email címet te tovább szeretnéd használni. Ezt az ügyfélnek nem kell tudnia, az ügyintézőnek viszont tudnia kéne és nyilatkoztatni az ügyfelet, de sajnos annyiszor láttam ezt megtörténni, hogy ez a tájékoztatás elmarad, aztán az email cím meg szublimál a hipertérbe... Ha ez a migrálás elmarad - az email cím törlésre kerül. Visszatudják szintén állítani, de a tartalma nem biztos, hogy visszaállítható egy hónap után.

- simán csak jelszóprobléma ezért nem tudsz belépni illetve a levelezőkliens (ha van) sem tud bejelentkezni pont emiatt.

- gyakori az is, hogy a levelezőkliens pop3/imap/smtp beállításai egyik napról a másikra hm, minden különösebb ok nélkül már nem lesznek jók, lehet szórakozni a portokkal beállításában 110-ről 995-re állítással pop3 esetén, vagy az smtp-nél 25-ről 465-re, vagy fordítva 465-ről 25-re... De ezzel a nyavalyával a webmail.telekom.hu oldalra való bejelentkezés és ott a küldés/fogadás csont nélkül működik.

- ha külföldön tartózkodsz, és levelezőklienst használsz, nos, a külföldi internetszolgáltató smtp beállítása nem csipázza a Telekom smtp kimenő levelezőszerver címét (mail.t-online.hu), ami ugye a levelezőprogramban meg van adva. Ez nem hiba, ez egy "feature", Telekom ezzel nem tud mit kezdeni, használd a webmail.telekom.hu oldalt. Vagy hívd fel a külföldi internetszolgáltatót és kérd meg őket, hogy kapcsolják ki az smtp portszűrést. Ha van nekik ilyen beállításuk. Telekomnál van, de azt ha kikapcsolják, csak annyit érsz el, hogy a saját interneteden használhatod pl. a smtp.gmail.com smtp szervert vagy bármi mást.


Igen, gyakorisági és valószínűségi a sorrend.

2020. júl. 31. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!