Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért megy el az internet, ha...

Zolika3387 kérdése:

Miért megy el az internet, ha közben van wifi?

Figyelt kérdés

Két hete vettem egy erősebb pc-t.. wifivel használom, nem kábelesen.

Azonban azt tapasztalom, hogy egy órában kétszer is már(Régebben ritkábban) elmegy az internet... a telefonom ilyenkor érzékeli a WiFit, azonban internet nincs sehol...

Volt már kint a szolgáltató, azt mondták hogy ők nem tudnak mit csinálni, ugyanis nem látnak központi hibát.

Szerintetek ha utc kábellel használnám a pc-t, akkor megoldódna minden probléma?

Köszi az értelmes válaszokat!



2020. szept. 16. 11:25
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

#5 azért tettem fel ezt a kérdést, mert arra gondoltam, hogy a pc valamilyen formában úgy megterheli a WiFit, hogy valamiért leáll az internetkapcsolat...


Ugyanis csak akkor van ilyen probléma, ha használom a gépen a netet :)

2020. szept. 17. 01:59
 12/17 anonim ***** válasza:

Ja hogy telekom... Már mindent értek.

Legalább ez a sagecom márkájú rettenet amit kitelepítettek hozzád?

Jelezd többször is nekik a problémát és cseréljék le a szrjukat valami egy hasonló, de működő hulladékra.


Vidéken én évek óta küzdök velük (ott is cseréltek már, bár ott is rosszabb lett tőle). Ott a legrosszabb, hogy X időközönként elbont minden TCP kapcsolatot. Nyilván az UDP nem érzi ezt meg, tehát az IPTV vagy egy skype hívás nem érzékeny erre, na de ha dolgozni próbálsz és egy terminálon bevagy lépve egy szerverre akkor rendszeresen előfordul hogy pl ssh-n keresztül megáll a másolás. Gyűlölöm... természetesen már egy teljes belső hálót építettem saját eszközökkel, mert az volt a terv hogy az IPTV-t is kiszolgáljuk (tudom multicast kell neki, de egy külön VLAN-ban meglehet oldani), viszont azon a trágya routerükön NINCS LEHETŐSÉG bridge módra.


Majd még felhívom őket, hátha távolról meg tudják oldani, mert örülnék ha csak egy nyamvadt modem lenne. Hátha arra még jó...

2020. szept. 17. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

Nálunk is T -éktől van net... Itt másik kábeles szolgáltató sajnos nincs, így nincs más opció, azt a vackot kell használni, amit Ők biztosítanak...


Évek óta rendszeresek a problémák:

Alacsony letöltési csatorna jelszintek;

Alacsony SNR értékek;

Vonalhibák;

Rosszabbnál rosszabb végpont eszközök;

Oktatatlan ügyfélszolgálatosok...


Bejelentenék egy hibát, az ügyfélszolgálatos nem tudja, mi az a letöltési csatornára vonatkozó "dBmV" érték és mi az az "SNR" érték... Nem képesek megérteni, ha az esközük DHCP szervere blokkol egyes eszközöket véletlenszerűen (egy-két eszközön rövid ideig nincs net, ami a HGW -re csatlakozik dinamikus IP -t lekérve az eszköz DHCP szerverétől, miközben más eszközön rendben van ugyanez, majd egy pár perc múlva helyrejön magától, aztán más eszközökkel játsza el ugyanezt).

Ha látom a letöltési jelszintek alapján (már kiismertem a hálózatukat), hogy kábelhiba van, akkor is bejönnek lecserélni a HGW -t a "szakik" utána pedig csodálkoznak, hogy újra hívom őket bejelenteni ugyanazt a hibát + azt, hogy a szakik egy viszonylag jó HGW -t lecseréltek feleslegesen arra, aminek vacakol a DHCP szervere, de a kábelhibát (ami miatt először hívtam őket) nem is vizsgálták... És hasonló finomságok fordulnak elő gyakran...


Több a nem működés, mint a működés...


Legutóbb pl bejelentettem, hogy nagyon alacsony a letöltési csatornák jelszintje + gyakran erősen ingadozik is, emiatt gyakran szakadozik a net. Amikor a szaki (csak egy) kijött, neki is elmondtam ugyanezt + azt, hogy van a kábelben egy splitter teljesen feleslegesen még a kábeltévés időkből, ami pont akkora csillapítást produkál, ami miatt túl alacsony a jelszint. Erre még csak meg sem nézte, mi van a kábelen, ami esetleg tényleg csillapítani, csak az utcán lévő kábelen mért, ahol szerinte jó a jelszint (persze, hisz a splitter utána van, amit már nem mért) és végül megint egy HGW csere lett... Ugyanolyan most is a jelszint, de ennek az eszköznek legalább jó a DHCP szervere...

Az lesz inkább ebből, hogy veszek egy F toldót a splitter helyére és kib*szom a splittert a kukába. Fogja ezért megint a farkam hívni őket...


Bocsánat az off -ért...


A kérdésre pedig annyit, hogy ez szolgáltatói hiba, zaklasd vele T -éket, amíg meg nem csinálják! Bár ahogy itt dolgoznak (alvállalkozókra bízzák a munkát, akik nem is értenek hozzá), lehet nálad is évekbe fog telni egy egyszerű vonalhiba javítása...

2020. szept. 17. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat!

Igazából most mentek el egy 5perce.

Kaptunk egy ugyanolyan routert mint előtte volt...

szerintem nem lesz semmivel sem jobb, de kb hülyének néztek hogy valami problémám van a nettel.


Amúgy messengeren zaklatom őket, úgy egész hamar kijönnek! Volt hogy vasárnap este 11kor tettem panaszt és reggel 8kor jöttek is... az már igen más kérdés, hogy a problémát oldják-e meg, vagy kicserlenek egy olyan dolgot ami működik.. :)

2020. szept. 17. 13:15
 15/17 anonim ***** válasza:

Hmmm...

Sajnos én is gyakran ugyanezt tapasztaltam, csak egyszerűen hülyének nézik az embert és kész... Nekik így egyszerűbb... A felhasználó még csak fizessen akkor is, ha a szolgáltatás nem használható...

2020. szept. 17. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

*A felhasználó meg csak...

(autocorrect...)

2020. szept. 17. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:

Na igazából már ma is rossz volt...

igaz, hogy kevesebbszer történt meg, de igyis jó párszor elment a net... lol


Router vásárlást ajánlott, de honnan tudjam hogy az megoldja e a problémát

2020. szept. 18. 19:10
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!