Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogyan lehet egy idős ember...

Marosila kérdése:

Hogyan lehet egy idős ember rendelését semmissé tenni ha a rendelt csomagot átvette, kifizette a nagy futár cégnek de még bontatlanul van a csomag, a feladó elérhetetlen és tipikusan kamu honlapokat hoznak létre ezen rendelésekre?

Figyelt kérdés

szept. 15. 12:57
 1/9 anonim ***** válasza:
14 napos elállás?
szept. 15. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

14 napon belül élhetsz az elállás jogával, kivéve, ha a termék természetéből adódóan ez a kereskedőt megkárosítaná (pl. egyedi termékek, vagy romlandó áruk esetében). Egyébként sehogy. Attól, mert valaki idős, még ugyanolyan jogi besorolás alá esik, mint bárki más felnőtt.

Ha csalás esete áll fenn, akkor viszont a rendőrségen kell a feljelentést megtenni, vagy alternatívaként a fogyasztóvédelemhez is fordulhatsz.

szept. 15. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Nem lehet elérni a címet, olasz telefonszám, román cím, de telefonszám nem működik. Ezt a csomagolás futárszolgálatos rátett papírról olvasom, Lehet fel kéne bontani a csomagot és lesz benne valami papír?
szept. 15. 13:13
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
tanulópénz.
szept. 15. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
0%
Az idős ember pénzére fáj a fogad..? Láttam már ilyet a Kékfényben..
szept. 15. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

"olasz telefonszám, román cím"

Így esélytelen.

szept. 15. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Egyébként úgy kiemelted hogy "idős ember" mintha ennek bármi jelentősége lenne a történet szempontjából. Max ha van papírja róla hogy gondnokság alatt van, és nincs tudatában a cselekedeteinek, de itt ezzel se mennének sokra. Ugyan úgy vernek át fiatalokat is ezek a scam webshopok. A futárcég meg csak a saját kötelességét végezte, kiszállította a csomagot, a vételárat meg visszajuttatta az eladónak. Hogy ebből pénzt lássatok vissza, ahhoz hosszú pereskedés lenne az út, de nyilván az ilyen cégek pontosan tudják hogy kell úgy elrejteni magukat, hogy ne nagyon lehessen felelősségre vonni őket.
szept. 15. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

kinyitotta csomagot, benne egy papír aminek semmi köze a számlához, és az a déva-i cím ami a dpd csomagon volt, leírják a 14 napot de telefonszámot nem csöng ki,+3680080241 és egy email info365help@gmail.com van.

van ezekről a scam webshopokról figyelmeztető anyag?

szept. 16. 15:03
 9/9 anonim ***** válasza:
szept. 16. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!