Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Mi lehet a hiba, miért nem...

Mi lehet a hiba, miért nem csatlakozik az internethez a router reset után?

Figyelt kérdés

Tegnap a routeren (telekom, technicolor fga2233) nyomtam egy hard resetet ami visszaállítja a beállításokat gyárira, erre azért volt szükség mert nem tudtam bejelentkezni az 192.168.1.1-en.


Úgy tűnt minden rendben, de kiderült, hogy nem érek el semmilyen webhelyt és a telefonom se csatlakozik a wifire és a routeren 1 hiba volt, az internet felirat alatt nem világított a led. Próbáltam megoldani, állítottam manuálisan IP-t és DNS-t is, parancssorban volt ipconfig /flushdns, a routert többször is újraindítottam.


Akinek van bármi ötlete mi lehet a baj, kérem írja le.



2021. okt. 20. 08:49
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%
Talán hívd fel az ügyfélszolgálatot, hiszen az a szolgáltató eszköze. Meg tudja mondani, hogy mi a hiba és a beállításban is segíthetne.
2021. okt. 20. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
15%
Reser után kell neki egy fél óra mire magához tér, mert elfelejti a frekvenciákat, le kell keresnie.
2021. okt. 20. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

#1 Amint ma hazaérek felhívom őket, gondoltam kiírom azért hátha valaki tudja mi a gond.

#2 Tegnap 2 órán át vártam és próbálgattam.

2021. okt. 20. 09:09
 4/15 Morzsi007 ***** válasza:
Már be tudsz lépni a router beállításaiba? Ott nézd meg van a kapcsolódás vagy ügyfélszolgálat.
2021. okt. 20. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%

Be kéne lépni a router admin felületre és a kezelési 28.oldalán Internet Access részt ellenőrizni, hogy mit csinál, ki van-e a töltve minden adat jól, vagy esetleg törlődött..



[link]

2021. okt. 20. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
#5 Valószínűleg ez lesz a gond, ki van kapcsolva illetve nincs beírva se username se password és ezeket nem is tudom, szóval ebből telefonhívás lesz :D
2021. okt. 20. 09:30
 7/15 anonim ***** válasza:

Szerződést előtte készítsed ki, lehet ráírtad akkor vagy valaki és egyébként is kellhet.


Online telekom felületen is meg lehet próbálni.

Több belépési lehetőség is van, valószínű ügyfélazonosítóval tudsz belépni és kapsz jelszót telóra, ha meg lett hozzá adva mobil,amire küldheti..


A fiókodba belépve az előfizetéseim-> lenyílóból internet előfizetést kiválasztod.

Internet díjcsomagodnál

Internet előfizetés beállításai

és akkor ott van jelszó módosítás lehetőség, de nem tudom, hogy kell-e a régi jelszó újbóli megadása:)

Egy próbát megér, lehet gyorsabb, mint a teló hívás.

2021. okt. 20. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
A szerződésen, vagy a beüzemelési jegyzőkönyvön rajta kellene lennie a kapcsolódáshoz szükséges adatoknak. Ha nincs, az üfsz. miután beazonosított téged, meg fogja adni.
2021. okt. 20. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
Update: Ha minden igaz akkor sikeresen meglett a username és a password, de hiába, még mindig nem tudok csatlakozni wifire és nincs netem
2021. okt. 20. 17:01
 10/15 anonim ***** válasza:

Hát ugye az internetes username/pass <> wifi pass.

A wifit külön újra be kell állítani, a internetnet nélkül is csatlakozni kell tudni hozzá, más dolog, hogy gyakorlatilag nem sok dologra lesz jó.

A lényeg hogy a router admin felületén kell az internet státusznak jónak lenni elsőre.

2021. okt. 20. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!