Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Mennyira megbizhato a "Big...

Mennyira megbizhato a "Big sale online kft" weboldala ?

Figyelt kérdés

LINK: [link]


Panaszok? Vagy pozitiv csalodas?


2022. dec. 21. 13:57
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
67%
Teljesen leinformálható, bármi rosszat is tapasztalnál, vissza tudod küldeni a terméket.
2022. dec. 21. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

A visszakuldesi opcional az van feltuntetve,hogy nekem kell sajat koltsegen allni, ha rossz /hibas termeket kuldenek ki. Tehat az akar 3 postaktg.-be is kerulhet,ami nem az en hibambol tortent.

Ezert vagyok bizonytalan.

2022. dec. 21. 14:22
 3/13 anonim ***** válasza:
Az elállást te kezdeményezed, az nem az eladóra tartozik. Egyes nagyobb cégek ezt bevállalják jófejségből és még a futárt is rendezik, mások nem - ez nem kötelezettségük. Mondjuk amikor megnézed, hogy 1,1 milliárdos bevétele volt tavaly, de 1-2 ezer forintos futárköltség sem fér bele nekik fogyasztóbarát gesztusból, akkor dönthetsz úgy, hogy inkább mástól vásárolsz.
2022. dec. 21. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim válasza:
22%
Az összes webshopos ismerősömnek tele van a töke a szórakozó idióta emberekkel, akik rendelgetnek, majd nem veszik át a terméket, meg visszaküldözgetik, iszonyatos károkat okozva ezzel. Nem mindenkinek van milliárdos bevétele. Pont a magyar "kisembereket" teszitek ezzel tönkre, a nagyok meg röhögnek a markukba.
2022. dec. 21. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

értem. Igazabol a kerdes lenyegeben arra iranyult,hogyha 0k, a ceg kuld ki hibas termeket,vagy teljesen mast mint amit rendeltem.

Abban az esetben nem fizetik vissza a postakoltseget, sajatkoltsegen kell visszakuldenem (azert mert 0k hibaztak) es ha meg akarom kapni a tenylegesen rendelt termeket akkor meg egy postakoltseget ki kell csengetnem.

Na ez az ami felhaborit!

2022. dec. 22. 10:38
 6/13 anonim ***** válasza:

Ilyet senki nem mondott. Ha nem azt kapod meg, amit rendeltél vagy sérült terméket kaptál, akkor nem önköltségen kell visszaküldened, mert nem a te hibádból következett be. De ezt adott helyzetben szokták megbeszélni az eladóval, hogy mit csináljon.

Akkor kell önköltségen, ha TE meggondoltad magadat, mégsem kell a termék, és a jogszabályban foglalt 14 napon belül élni akarsz a visszaküldési jogoddal.

2022. dec. 22. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Felvettem a kapcsolatot veluk,es igen, ragaszkodnak,hogy en fizessem ki. mar irtam panaszt a fogy.vedelemnek
2022. dec. 25. 15:51
 8/13 anonim ***** válasza:

Jól tetted, azért ha a fogyasztóvédelem válaszolt, összefoglalhatnád, előrébb lettél-e, hogy másnak is hasznos legyen, ha elolvassa.

A fogyasztóvédelemről egyébként annyit, hogy olyan, mint ha csak dísznek lennének, mert nekem eddig bármi volt, azt lerázták magukról. Egy esetben tovább mentem, és a békéltető testület volt az, aki érdemben foglalkozott a problémával.

Egyébként ha előbb a céggel közlöd, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz, ha neked önköltségen kell visszaküldeni a terméket, akkor hamarabb le tudjátok zárni az ügyet, mert úgy sem akar belemenni ilyen jogi hercehurcába. Saját magának csinál plusz munkát.

2022. dec. 30. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim válasza:
nem olyan rossz
2023. jan. 19. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
a mai napig nem erkezett valasz..
2023. jan. 20. 18:24
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!