Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » SOS! Azonnal ki kell fizetnem...

SOS! Azonnal ki kell fizetnem az internet 2 havi /elmaradás/ díját, ha megszüntetni akarom a TH. Szolgáltatását?

Figyelt kérdés
Internet szolgáltatót váltottam, sokkal előnyösebb és jóval olcsóbb havi díj miatt. A mai nap leakarom mondani a régit, de ott két számlával adós vagyok. Ilyenkor is elfogadják a lemondásomat, ha csak a jövő hónapban tudom kiegyenlíteni a számlát? A modemet be kell vinnem a szolgáltatóhoz? SOS segítség kell, mivel a telefonos ügyfélszolgálatot hiába hívogatom!
2010. nov. 4. 12:26
 1/2 anonim ***** válasza:

1. ők ráérnek addig is "ketyeg a tarifa" számláló!

2. a kiszámlázott összeget mindenképen be kell fizetned, ha nem akarod azt hogy halmozódjon, a mindenkori bankikamat 2 szeresével növekevő összeg.

3. a szerződést felmondani, csak AJÁNLOTT, TÉRTIVEVÉNYES levélben lehet! (de csak akkor van értelme, ha már letelt a volt szolgáltatódnál a hűségidőszakod, mert ha nem, akkor kiszámlázzák a még hátralevő hónapokra is, az előfizetési díjat!)

4. az írásban történő felmondás elfogadásáról, szintén írásban tájékoztatnak és akkor jelzik, hogy mikor mennek ki a modemért, vagy hallottam már olyanról is, hogy az ügyfél szerződésfelmondáskor az árát kiszámlázták.

2010. nov. 4. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a részletes válaszodat. Du. voltam a szolgáltatónál és ott írásban benyújtottam a felmondást, de azt mondták, hogy ez kb. 8 nap múlva fog érvénybe lépni, ennyi átfutási idő kell. Másolat van a birtokomban a lemondásról. 1 havi díjat kifizettem (ez volt az elmaradás), a másodiknak napokon belül lejár a befizetési határideje, de ezt csak később tudom kiegyenlíteni. Ezért írtam az elején 2 hó elmaradást. Hűségszerződésem már márciusban lejárt és mivel nem írtam alá újabb éveket, így irreálisan megemelték a havi díjat, bánom már, hogy nem előbb léptem. A modemről az ügyfélszolgálatos hölgy nem tudott semmit mondani. Érdekességként leírnám, hogy egy ügyfél, aki hallotta a beszélgetést, jó tanácsként javasolta (saját tapasztalata alapján), hogy hozzuk be a modemet, írásban vetessük át, mert ő úgy járt, hogy utána még hónapokig számlázták neki a készülék árát, annak dacára, hogy leadta vmelyik ügyfélszolgálatnál. Holnap én is leadom, ne legyen ebből probléma.
2010. nov. 4. 23:58

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!