Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » (EBAY) Az utolsó szállítási...

(EBAY) Az utolsó szállítási dátum lejárt, a tárgy nem érkezett meg (? )

Figyelt kérdés
Ha lejárt az utolsó megadott szállítási dátum és létrehoztam 1 "request-et" hogy adják vissza a pénzem, és végül megállapodtunk, hogy felad egy másikat, nyomkövetéssel, akkor ha az eladó kéri, hogy zárjam be ezt a requestet, akkor be kellene zárni, vagy nyitva kellene hagyni egy darabig? Mert én megvárnám, hogy elküldi a nyomkövetési számot, mert akkor biztos, hogy feladta, de így olyan érzésem lenne, mintha át lennék verve.

2016. máj. 30. 09:32
 1/1 anonim ***** válasza:

Ird meg neki:


Please ship the replacement item to me and kindly provide me a tracking number. Once you did that, I will gladly remove the request.


De nem requestet kell kerni, hanem "open case item not received" ugyet kell nyitni es az ebay majd visszaadja a penzed.


Egy probat meger, irj az eladonak de ha nem reagal vagy nem ugy ahogy szeretned nyudogtan irj az ebaynek, majd ok lerendezik.

2016. jún. 2. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!