Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem tudok mobilinternet-...

Miért nem tudok mobilinternet-csomagot váltani a Telekomnál?

Figyelt kérdés

2017. aug. 20. 10:38
 1/5 A kérdező kommentje:
Elvileg Domino Surf csomagom van, tehát 890 forintért van havi 150 Mb netem. A "+NET1GB" kódot kell elküldeni a 1414-es számra, és akkor elvileg 1600 forintért lenne egy Gb netem havonta. Megcsinálom, de visszaküldenek egy SMS-t, hogy rossz kódot küldtem el. Pedig az oldalukon ez van.
2017. aug. 20. 10:40
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem jobban jársz,ha online ügyfélkapunk belépsz,ha nincs jelszód,akkor tudsz kérni,ha felhívod őket,de később sokkal kényelmesebb ott intézni a dolgokat.


[link]

2017. aug. 20. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Ja bocs,a link azért,ha nem állítottál volna be jelszót eddig. Utána pedig ha van akkor a telószám + jelszóval be tusz lépni online.
2017. aug. 20. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

[link]


Ezek szerint nekem havi 350 MB netem van?

2017. aug. 20. 11:01
 5/5 anonim ***** válasza:

Nem feltétlen,ez azt jelenti,hogy ennyi van,amit elhasználhatsz. Mert pl: lehet feltöltésnél is kapni pluszt,de azt,ha nem használod x napig,akkor eltűnik stb..

De ott balra látod,hogy miből tevődik össze.


A netplusz miatt van ennyi,de jobban jársz,ha átváltod az egészet sima dominóra és hozzá raksz feltöltős netet,ami nem jár le havonta,már van ilyen.


[link]

2017. aug. 20. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!