Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem tudok csoportot...

Miért nem tudok csoportot létrehozni MS Teamsen?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Diákként tanulok az ELTE-n, iskolai e-maillel is vagyok regrisztrákva a Teams-re. Azonban azt vettem észre, hogy nem tudok csoportot létrehozni, ugyanis mikor a "Join or create a group" gombra kattintok, csak azt a lehetőséget dobja fel, hogy csatlakozzak kóddal egy csoporthoz. Ez azért lehet, mert diák vagyok vagy valamit nagyon nem jól csinálok? Illetve a csevegéseknél is azt tapasztaltam, hogy vannak regisztrált ismerőseim (diákok, de privát személyként, illetve tanár, aki most ismerkedne ezzel), akikre ha rákeresek, nem találom őket, és ők se engem. Ennek mi lehet az oka? Sajnos sem a súgó, sem az oktatóvideók nem lendítették előre az ügyet

Köszönöm a segítséget!



#számítógép #Microsoft Teams #Microsodt #Csoportlétrehozás
2020. szept. 23. 16:01
 1/3 anonim ***** válasza:

"Ez azért lehet, mert diák vagyok vagy valamit nagyon nem jól csinálok?"


Valószínűleg a szervezeti rendszergazda tiltotta a csoport létrehozás lehetőségét. Csoporton belül, csatornát tudsz létrehozni?


"Illetve a csevegéseknél is azt tapasztaltam, hogy vannak regisztrált ismerőseim (diákok, de privát személyként, illetve tanár, aki most ismerkedne ezzel), akikre ha rákeresek, nem találom őket, és ők se engem. Ennek mi lehet az oka?"


Vélhetően azért nem találod őket, mert ők nem a szervezet tagjai. Ha pl. privát e-mail címmel vannak regisztrálva, akkor nem fogod látni őket.

2020. szept. 23. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! Csatornát sem tudok létrehozni 😅 De akkor már értem, miért nem.
2020. szept. 23. 19:24
 3/3 anonim válasza:

Csoportot én sem tudtam létrehozni, kódot kért egy meglévőhöz való csatlakozáshoz.