Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Openshot-hoz letöltöttem a...

Openshot-hoz letöltöttem a Blender programot,hogy animált feliratokat használhassak. Nem múködik. Hová helyezzem pontosan a Blendert? Vagy a Blender melyik részét? dll fájlokat? Kezdő vagyok.......................

Figyelt kérdés
2021. jan. 13. 16:57
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Openshot irja:**futtatható állománya megfelelő helyen legyen....--
2021. jan. 13. 16:59
 2/13 anonim ***** válasza:

Kereső:

[link]

első találat a Blender - ami elsődlegesen egy 3D modellező szoftver - hivatalos oldala:

[link]

azon belül Letöltés menüpont:

[link] download/

és a telepítő:

[link] download/Blender2.91/blender-2.91.0-windows64.msi/

vagy a telepítő nélküli, hordozható változata:

[link] download/Blender2.91/blender-2.91.0-windows64.zip/

amit csak le kell tölteni, kibontani

[link]

és használható is a blender.exe futtatásával.

2021. jan. 13. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
A Windows Installer Csomagot töltöttem le a C mappába,de sajnos nem működik azt irja az Openshot animált feliratok készitése közben,hogy ellenőrizem a Blender futtatható állománya megfelelő helyen van-e.
2021. jan. 13. 17:43
 4/13 A kérdező kommentje:
blender-2.91.-0 windows 64
2021. jan. 13. 17:45
 5/13 A kérdező kommentje:
És ellenőrizzem az Openshot beállitásokat.... ?
2021. jan. 13. 17:48
 6/13 A kérdező kommentje:
2021. jan. 13. 18:17
 7/13 A kérdező kommentje:

Valamit itt kellene hozzárendelni:


[link]

2021. jan. 13. 18:24
 8/13 anonim ***** válasza:
#7: A "Blender parancs (elérési úttal)" szövegmező mellett van egy Tallózás gomb azzal keresd meg a Blender-t, a blender.exe-t (ott van, abban a könyvtárban, amit a #6-os képen mutattál).
2021. jan. 13. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!
2021. jan. 13. 18:37
 10/13 tabaki ***** válasza:
100%

„Openshot-hoz letöltöttem a Blender programot”